Σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσαν ο Χάρης Σταματόπουλος και ο Γιάννης Σπανουδάκης παρουσίασαν το χορηγικό πρόγραμμα και τη στρατηγική του ΟΠΑΠ.
Ο Οργανισμός που έχει χορηγήσει και τις 70 ομάδες των επαγγελματικών πρωταθλημάτων ευελπιστεί ότι παρά τη δυσκολία των ημερών, λόγω της ύφεσης, θα μπορέσει να διατηρήσει την απόδοση του πρώτου εξαμήνου.
Το νέο χορηγικό πρόγραμμα συνοδεύεται από ρήτρες βίας που αφορούν στις ομάδες οι οποίες τιμωρούνται για επεισόδια και από τις οποίες θα αφαιρούνται χρήματα, που στο τέλος της σεζόν θα μοιράζονται στους πιο “ήσυχους” συλλόγους.
Μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους η εταιρεία σχεδιάζει να εισάγει δύο νέα παιχνίδια, το Bingo και το Super 4, ενώ ετοιμάζει και διαγωνισμό για την αναβάθμιση άλλων 800 πρακτορείων, εκτός των 100 που έχουν ήδη αλλάξει μορφή κυρίως στην περιοχή της Αττικής.
“Η συγκυρία αυτή τη στιγμή στην οποία δρα ο ΟΠΑΠ είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Οπότε θα πρέπει να ενισχύσουμε το προφίλ των παιχνιδιών μας και τα σημεία πώλησης” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Σπανουδάκης.