Το γκραν πρι της Ουγγαρίας τα είχε όλα. Συνεχείς εναλλαγές στην πρωτοπορία του αγώνα, εντυπωσιακά ατυχήματα και αμφιλεγόμενες αποφάσεις των αγωνοδικών που θα συζητηθούν.
Ο Φέτελ αυτή τη φορά κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση μετά την εκκίνηση και μάλιστα δεν είχε πίσω του τον Γουέμπερ αφού ο Αλόνσο τον πέρασε.
Ο Γερμανός έχτισε γρήγορα μία διαφορά ασφαλείας μέχρι τον 16ο γύρο όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα για να απομακρυνθεί μία αεροτομή.
Οι περισσότεροι πιλότοι αποφάσισαν να μπουν στα πιτ και εκεί έγινε χαμός. Ο πίσω τροχός του Ρόσμπεργκ δεν βιδώθηκε ποτέ, έφυγε από το μονοθέσιο και ακολούθησε τρελή πορεία απειλώντας τους μηχανικούς.
Ο λόλιποπ μαν της Renault ενστικτωδώς σήκωσε το λόλιποπ, ο Κουμπίτσα θέλησε να βγει αλλά εκείνη την ώρα πέρναγε ο Σούτιλ και οι δυο τους συγκρούστηκαν.
Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε, ο Φέτελ που ήταν στη δεύτερη θέση αφού ο Γουέμπερ δεν είχε μπει στα πιτ, θέλησε να κρατήσει τον Αλόνσο μακριά και αυτό το πλήρωσε.
Οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν με ποινή διέλευσης και ουσιαστικά έκριναν τον αγώνα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει μετατραπεί σε αυτοκίνητο ανασφάλειας στους τελευταίους αγώνες και θα πρέπει άμεσα να άλλάξει ο κανονισμός.
Ο Γουέμπερ τελικά έφτασε σε μία εύκολη νίκη, ο Αλόνσο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον πιο γρήγορο Φέτελ και ο Μάσα με την τέταρτη θέση ολοκλήρωσε την πολύ καλή εμφάνιση της Ferrari.
Απογοήτευσαν οι McLaren με τον Χάμιλτον να εγκαταλείπει και τον Μπάτον να τερματίζει όγδοος.
Hamilton McLaren-Mercedes
Στη βαθμολογία των οδηγών ο Γουέμπερ πέρασε στην πρώτη θέση, 4 βαθμούς μπροστά από τον Χάμιλτον:
Και στους κατασκευαστές είχαμε αλλαγή με την Red Bull να περνά στην πρώτη θέση:
1. Red Bull-Renault 312