Πέμπτη, 28 Μαρ.
23oC Αθήνα

Ισχυροποιείται στην ελεύθερη αγορά ο ΟΠΑΠ

Για τους στόχους του δεύτερου εξαμήνου, τη βελτίωση της ελκυστικότητας των παιχνιδιών, το χορηγικό πρόγραμμα αλλά και το Bingo και το Super 4, μίλησαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ ΑΕ.

Σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσαν ο Χάρης Σταματόπουλος και ο Γιάννης Σπανουδάκης παρουσίασαν το χορηγικό πρόγραμμα και τη στρατηγική του ΟΠΑΠ.

Ο Οργανισμός που έχει χορηγήσει και τις 70 ομάδες των επαγγελματικών πρωταθλημάτων ευελπιστεί ότι παρά τη δυσκολία των ημερών, λόγω της ύφεσης, θα μπορέσει να διατηρήσει την απόδοση του πρώτου εξαμήνου.

Το νέο χορηγικό πρόγραμμα συνοδεύεται από ρήτρες βίας που αφορούν στις ομάδες οι οποίες τιμωρούνται για επεισόδια και από τις οποίες θα αφαιρούνται χρήματα, που στο τέλος της σεζόν θα μοιράζονται στους πιο “ήσυχους” συλλόγους.

“Η προσπάθειά μας είναι να κρατηθούμε. Όπως πήγαμε το πρώτο εξάμηνο να πάμε και στο δεύτερο. Οι δυσκολίες παραμένουν, αλλά με μια σειρά από ενέργειες προωθητικές και διαφημιστικές, ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να έχουμε μια ικανοποιητική απόδοση και από πλευράς τζίρου και από πλευράς κερδοφορίας” δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Χάρης Σταματόπουλος.

Μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους η εταιρεία σχεδιάζει να εισάγει δύο νέα παιχνίδια, το Bingo και το Super 4, ενώ ετοιμάζει και διαγωνισμό για την αναβάθμιση άλλων 800 πρακτορείων, εκτός των 100 που έχουν ήδη αλλάξει μορφή κυρίως στην περιοχή της Αττικής.

“Η συγκυρία αυτή τη στιγμή στην οποία δρα ο ΟΠΑΠ είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Οπότε θα πρέπει να ενισχύσουμε το προφίλ των παιχνιδιών μας και τα σημεία πώλησης” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Σπανουδάκης.

Αθλητικά Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε