Παρασκευή, 29 Μαρ.
23oC Αθήνα

ΘΕΜΑ NEWSIT: Γκόλ στην κρίση με… κέρασμα μια μπύρα!

ΘΕΜΑ NEWSIT: Γκόλ στην κρίση με… κέρασμα μια μπύρα!

Μπύρες, μπλουζάκια, καπέλα και φούλ ηχοσυστήματα επιστράτευσαν οι καταστηματάρχες για να προσελκύσουν πελάτες με αφορμή του μουντιάλ.

Επιτέλους χαμογέλασαν οι ιδιοκτήτες καφέ και μπάρ στον Πειραιά όταν είδαν την πελατεία τους να αυξάνεται με αφορμή το μουντιάλ.

Οι καφετέριες αναμφίβολα αποτελούν πόλο έλξης για τους φανατικούς φίλαθλους και ήδη είναι κατάμεστες από κόσμο τις προγραμματισμένες ώρες των αγώνων. Οι περισσότερες έχουν εξοπλιστεί με τις απαραίτητες οθόνες και τα ηχεία, προσφέροντας έτσι στους θαμώνες τους την κατάλληλη εικόνα και ήχο.

Το γεγονός ότι οι αγώνες προβάλλονται σε βολικές ώρες, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται στην ίδια ζώνη με τη Νότια Αφρική, αλλα και η συμμετοχή της εθνικής ομάδας μεγαλώσαν ακόμη περισσότερο τις προσδοκίες των ιδιοκτητών καφέ και εστιατορίων που είδαν τον τζίρο να αυξάνεται απο 20% έως και 50%.
Με διάφορους τρόπους και προσφορές οι καφετέριες επιδίδονται σε αγώνα κατά της ακρίβειας προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Στο ρεπορτάζ του NewsIt  συναντήσαμε μπαρ- εστιατόριο στον Πειραιά που κερνάει δύο μεγάλες μπύρες με κάθε ποικιλία. Δηλαδή, με 12 ή 14 ευρώ (ανάλογα την ποικιλία) ο πελάτης έχει κέρασμα δύο μπύρες την ώρα που θα απολαμβάνει το αγαπημένο του σπορ. 

Δείτε το βίντεο με την υπάλληλο Κατερίνα Ανδρέου πως μας περιγράφει και για την αύξηση μέχρι και 20% στον τζίρο.

 

 
Άλλο μπαρ στο Μικρολίμανο προσφέρει διάφορα δώρα στους πελάτες όπως καπέλα, μπλούζες κ.λ.π. με κάθε αγορά συγκεκριμένης μπύρας και όπως μας λέει η υπεύθυνη του  καταστήματος, η ανταπόκριση είναι μεγάλη και το μουντιάλ έφερε μέχρι και 50% αύξηση τζίρου τις ώρες που προβάλλονται οι αγώνες.
  
Λίγα μέτρα πιο κάτω, σε άλλη καφετέρια, ο υπεύθυνος καταστήματος Χρήστος Καραγιώργος μας λέει πως λόγω του προτζέκτορα που τοποθέτησε το μαγαζί είδε τα κέρδη να αυξάνονται μέχρι και 45% ….
 

 

Αθλητικά Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε