Την πληροφορία έδωσε στο περιθώριο της έκθεσης της Φρανκφούρτης ο επικεφαλής Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας.
Ο Christian Strube, αποκάλυψε ότι πιέζει ήδη προς την κατεύθυνση μιας έκδοσης επιδόσεων του νέου μεσαίου SUV της εταιρείας, όπως άλλωστε θα συμβεί και με το αδελφό του μοντέλο, το SEAT Ateca.
«Πιέζω για μια έκδοση RS του Karoq όπως ακριβώς έκανα και με την αντίστοιχη του Kodiaq. Θεωρώ ότι θα είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση και παρότι δε γνωρίζω τι θα γίνει τελικά, μπορώ να επιβεβαιώσω πως ναι, βρισκόμαστε σε συζητήσεις αυτή την περίοδο. Και με αυτό το δεδομένο, μελετάμε ακόμα και το να μη διαθέτει μόνο αμιγώς θερμικό κινητήρα. Θα μπορούσε για παράδειγμα να διαθέτει κι ένα υβριδικό σύστημα, είτε ήπιο 48V είτε plug-in».
Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι δε θα χρειάζεται τον 2λιτρο TSI κινητήρα των 300 ίππων αλλά κάποιον μικρότερο. Απέφυγε πάντως να απαντήσει στο ερώτημα εάν έχει οδηγήσει κάποιο αυτοκίνητο με τέτοιες προδιαγραφές.
Δήλωσε απλώς ότι οι μηχανικοί της Škoda είναι εντυπωσιακά εφευρετικοί, συμπληρώνοντας ότι για να πείσεις κάποιον για το νόημα ύπαρξης ενός αυτοκινήτου ο καλύτερος τρόπος είναι να του το δώσεις να το οδηγήσει.