Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 12 Αθήνα Αναλυτικά

Τι να τρώτε για να μην αρρωστήσετε

Αναστασία Δουλγέρη |
Τι να τρώτε για να μην αρρωστήσετε
Τα ψάρια ενισχύουν το ανοσοποιητικό. ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 10.01.2010 | 12:02
Πρώτη δημοσίευση: 10.01.2010 | 11:51

Θα μπορούσατε να φανταστείτε ότι ανοίγοντας την πόρτα του ψυγείου σας μπορείτε να εξασφαλίσετε πολύτιμα υλικά για να θωρακίσετε τον οργανισμό σας οσο το δυνατόν καλύτερα απέναντι στην γρίπη;

 Κι όμως με τη σωστή διατροφή το ανοσοποιητικό σας σύστημα ενισχύεται. Σίγουρα ενα ισορροπημένο διαιτολόγιο μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της φυσικής μας άμυνας, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία τα οποία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Δείτε παρακάτω ποια τρόφιμα θα προασπήσουν την υγεία σας. 

βιταμίνη C είναι η βασικότερη ισως βιταμίνη για την ενισχυση της λειτουργίας των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος. Τρώτε καθημερινά εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλι, λεμόνι, μανταρίνια και γκρέιπφρουτ, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κουνουπίδι, το μπρόκολο, πιπεριές, σέλινο. 

* Το β-καροτένιο αποτελεί την πρόδρομη μορφή της βιταμίνης Α και βρίσκεται κυρίως στα τρόφιμα ζωικής προελέυσεως όπως τα αβγά, το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί. Για να αυξήσετε την πρόσληψη β-καροτένιου δοκιμάστε επίσης σπανάκι και καρότο. 

* Το κόκκινο κρέας, τα αυγά, τα πουλερικά, τα θαλασσινά και το ψάρι είναι άριστες πηγές ενός ιχνοστοιχείου που ονομάζεται ψευδάργυρος. Τα Τ λεμφοκύτταρα είναι τα κύτταρα του ανοσοποιητικό συστήματος που που επιτίθενται στους ιούς και τα παθογόνα βακτήρια. Μελέτες εχουν δείξει πως ο ψευδάργυρος ενισχύει την λειτουργία των Τ λεμφοκυττάρων. 

* Ψάρια και θαλασσινά, πουλερικά, ξηροί καρποί και ρύζι θα σας εξασφαλίσουν επαρκείς ποσότητες από το ισχυρότερο ίσως φυσικό αντιοξειδωτικό, το σελήνιο. Το σελήνιο εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα. 


Ακολουθείστε ολους τους βασικούς κανόνες ατομικής υγιεινής, συχνό πλύσιμο χεριών, απολύμανση με ειδικά μαντιλάκια, αποφυγή κλειστών χώρων. Μη ξεχνάτε όμως οτι η ουσιαστική άμυνα ξεκινάει εκ των εσω και μπορειτε να την αύξησετε με τις σωστές επιλογές τροφίμων. 

Αναστασία Δουλγέρη


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook