Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Συννεφιά 19 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Πολλά τα τροχαία, με θύματα αρκούδες....

Πολλά τα τροχαία,  με θύματα αρκούδες....
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 19.04.2010 | 14:45
Πρώτη δημοσίευση: 19.04.2010 | 11:54

Tο Υπουργείο δεσμεύτηκε για τη λήψη μιας σειράς άμεσων διορθωτικών μέτρων,  για την αποφυγή και νέων θανατηφόρων για την αρκούδα τροχαίων ατυχημάτων,  κατά μήκος της Εγνατίας Οδού... 

Χρειάστηκε να θυσιαστούν πολλές αρκούδες (10 μόνο στο 2009) και να γίνουν αλλεπάλληλα υπομνήματα προς όλους τους αρμόδιους φορείς, σχετικά με την ανεπάρκεια του φράχτη της Εγνατίας Οδού, για να ληφθούν επιτέλους κάποιες αποφάσεις και να δοθούν ουσιαστικές λύσεις...

Σε προγραμματισμένη συνάντηση στη Γραμματεία Συγχρηματοδοτούμενων Έργων με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, αλλά και με εκπροσώπους της Εγνατίας Οδός Α.Ε. και των περιβαλλοντικών οργανώσεων «Καλλιστώ» και «Αρκτούρου», η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεσμεύτηκε για τη λήψη μιας σειράς άμεσων διορθωτικών μέτρων για την αποφυγή και νέων θανατηφόρων για την αρκούδα τροχαίων. 
Μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί περίπου 35 χλμ νέου φράχτη στο τμήμα 4.1 της Εγνατίας Οδού («Παναγιά-Γρεβενά»), χωρίς ωστόσο την πλήρη τήρηση των συνιστώμενων προδιαγραφών ενώ υπολείπονται ακόμη 10 χλμ (εκατέρωθεν 5+5) για να ολοκληρωθεί η εργολαβία.

Μετά τη συνάντηση αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

• Άμεση τοποθέτηση ενισχυμένου φράχτη στο υπολειπόμενο τμήμα που θα πληρεί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές που έχει υποδείξει η «Καλλιστώ» από τον Σεπτέμβριο 2008.

Επιπλέον σε τμήμα του ήδη τοποθετημένου νέου φράχτη θα προστεθεί δοκιμαστικά στέψη με αντίστροφη κλίση και αγκαθωτό σύρμα ενώ θα στερεωθεί καλύτερα το πλέγμα στο έδαφος.

• Ολοκλήρωση διαμόρφωσης με φυτευτικό υλικό των ήδη υφιστάμενων τεχνικών περασμάτων για την αρκούδα στο τμήμα 4.1 της Εγνατίας Οδού.

Αυτό πρακτικά σημαίνει τη βελτίωση των περασμάτων με ειδική διαμόρφωσή τους με βλάστηση η οποία θα κάνει τα περάσματα ελκυστικότερα για το μεγάλο θηλαστικό.

• Παράλληλα με την τοποθέτηση της περίφραξης στο κύριο άξονα της Εγνατίας, θα εξεταστεί και η τοποθέτηση της κατάλληλης περίφραξης και στους κάθετους άξονες (και ειδικά στον άξονα «Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή) όπου συνέβησαν και τα περισσότερα ατυχήματα κατά τη διάρκεια του 2009 καθώς και η βελτίωση (καθαρισμός) των υφιστάμενων λιγοστών τεχνικών περασμάτων.

Η εφαρμογή των παραπάνω μέτρων και της υλοποίησης των δεσμεύσεων, θα πρέπει να γίνει άμεσα καθότι οι αρκούδες έχουν ξυπνήσει από τον χειμέριο λήθαργο και οι πιθανότητες νέων περιστατικών τροχαίων με θύμα την αρκούδα, είναι ιδιαίτερα αυξημένες αυτό το διάστημα.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο