Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΒΑΣΕΙΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ 27 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Ο γάμος παχαίνει - Πως να χάσετε τα περιττά κιλά

Ο γάμος παχαίνει - Πως να χάσετε τα περιττά κιλά
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 02.07.2010 | 11:18
Πρώτη δημοσίευση: 02.07.2010 | 11:08

Μήπως η ένδειξη της ζυγαριάς άρχισε να αυξάνει μετά την μαγική φρασούλα «βίον ανθόσπαρτον»; Δεν είστε ούτε ο

πρώτος ούτε ο τελευταίος, αποδεδειγμένο και από επιστημονικές έρευνες.

Τι μπορείτε να κάνετε όμως για να επανέλθετε στην πρότερη fit εμφάνισή σας;

Αρχικά, πρέπει να εντοπίσετε τι είναι αυτό που έχει αλλάξει στη διατροφή σας και σας προσθέτει κιλά. Αφού το καταφέρετε αυτό περνάτε από το στάδιο του εντοπισμού στο στάδιο της αντιμετώπισης. Ορίστε μερικά παραδείγματα που θα σας διευκολύνουν σε αυτή σας τη προσπάθεια.

Το έτερον ήμισυ μαγειρεύει πολύ πολύ νόστιμα. Συζητήστε μαζί της τον προβληματισμό σας και ζητήστε της να χρησιμοποιεί στο μαγείρεμα λιγότερα λιπαρά αφού είναι γνωστό ότι τα λιπαρά είναι εκείνα που δίνουν το συν στη γεύση του πιάτου!

Άρχισες να αμελείς τις επισκέψεις στο γυμναστήριο. Η μείωση της φυσικής δραστηριότητας χωρίς παράλληλη μείωση των θερμίδων που καταναλώνεις οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην αύξηση του βάρους. Εάν δεν είσαι διατεθειμένος να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού τότε πρέπει να αυξήσεις τις καύσεις του οργανισμού σου. Αυτό μπορεί να γίνει και χωρίς να χρειαστεί να βάλεις το χέρι στη τσέπη. Πώς;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι, για παράδειγμα μπορείς 3-4 φορές την εβδομάδα να πηγαίνεις περίπατο για περίπου 30 λεπτά (ή και παραπάνω).

Συχνές εξόδοι. Μπορείς ακόμα και στις εξόδους σας να επιλέγεις τροφές που δεν σε επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες. Απέφυγε τα τηγανητά και τις σύνθετες σος. Μπορείς διακριτικά να αρνηθείς να καταναλώσεις κάτι που σου προσφέρουν, δείξε πως εσύ επιλέγεις!

Τηλεόραση. Έχει αποδειχθεί ότι μπροστά από την τηλεόραση χάνουμε τον έλεγχο στην διατροφή μας. Μπορείς να επιλέξεις νόστιμες πλούσιες σαλάτες ή λαχανικά και υγιεινά ντιπ αντί για πίτσα ή ποπ κορν ή σουβλάκια.

Δείτε το σαν παιχνίδι. Βάλτε τη σύζυγό σας στη διαδικασία να προσέχει και εκείνη τη διατροφή της. Ο συναγωνισμός θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους διατροφικούς σας στόχους πιο γρήγορα και πιο ευχάριστα.

Στο σουπερμαρκετ. Συχνά πηγαίνοντας για ψώνια δεν μπορούμε να αντισταθούμε στις λιχουδιές που αντικρίζουμε με αποτέλεσμα να γεμίζουμε το καροτσάκι με προϊόντα που αρχικά δεν σχεδιάζαμε να αγοράσουμε. Η λύση είναι να έχετε ετοιμάσει λίστα με τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και να μην αγοράσετε τίποτε άλλο πέρα από αυτά που έχετε σημειώσει στη λίστα σας.

Καλαμάρη Ασπασία-Σοφία , MSc Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Σουπιός Ιωάννης , Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος



   Διαδώστε αυτό το άρθρο