Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λίγα Σύννεφα 12 Αθήνα Αναλυτικά

Ύπουλοι εχθροί της ζυγαριάς

Ύπουλοι εχθροί της ζυγαριάς
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 28.07.2010 | 17:44
Πρώτη δημοσίευση: 28.07.2010 | 17:44

Το βάρος σου δεν εξαρτάται μόνο από το τι καταναλώνεις, όπως πιθανότατα να πιστεύεις, αλλά επηρεάζεται τόσο από

βιολογικούς όσο και από περιβαλλοντικούς παράγοντες.

Αυτοί οι κρυφοί παράγοντες είναι τις περισσότερες φορές υπεύθυνοι για την αύξηση του δείκτη της ζυγαριάς αλλά και για την μη μείωση του βάρους σου σε κάθε προσπάθεια που καταβάλλεις. Να λοιπόν ορισμένοι από αυτούς που πιθανότατα να μην σου έχουν περάσει από το μυαλό.

Περιμένεις πολλά από τη γυμναστική

Αφού γυμνάστηκες 30 λεπτά, δικαιούσαι να φας γλυκό σήμερα. Λάθος, μία απλή πάστα έχει περίπου 300 θερμίδες, για να καταναλωθούν αυτές οι θερμίδες, για παράδειγμα από έναν άνδρα 80 κιλών πρέπει να κάνει γρήγορο βάδισμα για περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά. Άρα τα 30 λεπτά άσκησης ναι μεν είναι θεμιτά αλλά δεν είναι αρκετά εάν θες η ένδειξη της ζυγαριάς να μειωθεί! Εστίασε την προσοχή σου στον περιορισμό των κενών θερμίδων και σκέψου τη γυμναστική ως διασκέδαση χωρίς να κοιτάς το ρολόι.

Έχεις έντονο άγχος

Όταν βιώνεις έντονο στρες ωθείς την παραγωγή ορμονών από τον οργανισμό σου, που εμποδίζουν την απώλεια βάρους. Έτσι όπως καταλαβαίνεις άγχος και απώλεια βάρους είναι δύο έννοιες που δεν συμβαδίζουν. Προσπάθησε να υιοθετήσεις τεχνικές που θα σε βοηθήσουν να ελέγξεις το άγχος σου όπως για παράδειγμα είναι η γυμναστική.

Περιορίζεις το λίπος

Όταν αρχίζεις μία προσπάθεια απώλειας βάρους αλλά και όταν προσπαθείς να συντηρηθείς, προσπαθεί να περιορίσεις και να ελέγξεις τα λίπη που καταναλώνεις. Ωστόσο, το βάρος σου όχι μόνο μπορεί να μην μειώνεται αλλά μπορεί να έχει και μία αυξητική τάση. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι τελικά καταναλώνεις περισσότερους υδατάνθρακες για να ικανοποιήσεις την πείνα σου. Το μυστικό εδώ είναι να μην επιλέγεις απλούς υδατάνθρακες (ζάχαρη, άσπρο ψωμί και φρυγανιές, άσπρα ζυμαρικά, ρύζι) αλλά πιο σύνθετους (προϊόντα σίκαλης και ολικής άλεσης, μη επεξεργασμένα δημητριακά). Οι απλοί υδατάνθρακες διεγείρουν την παραγωγή ορμονών που μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση του βάρους.

Τρως πολλά υποκατάστατα ζάχαρης

Θες να χάσεις βάρος και λειτουργώντας λογικά επιλέγεις να καταναλώσεις light προϊόντα. Και εδώ ακριβώς είναι η παγίδα, πιστεύοντας ότι αυτό που καταναλώνεις δεν έχει θερμίδες έχεις την τάση να τα υπερκαταναλώνεις με αποτέλεσμα, όπως δείχνουν και οι επιστημονικές έρευνες,  να αυξάνεις της πιθανότητες να πάρεις βάρος γιατί τελικά το ζητούμενο είναι το μέτρο και όχι η απώλεια αυτού! Προτίμησε λοιπόν νερό για να ξεδιψάσεις, δεν χρειάζεται να κόψεις τα light αναψυκτικά απλά περιορίσου σε 1 την ημέρα.

Επιμελεια:

Καλαμάρη Ασπασία-Σοφία
MSc Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Σουπιός Ιωάννης
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook