Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 30 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Κιλά στις…βαλίτσες σου;

Κιλά στις…βαλίτσες σου;
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 22.09.2010 | 10:19
Πρώτη δημοσίευση: 22.09.2010 | 10:11

Καλοκαίρι και διακοπές τέλος. Γύρισες και έχεις αρχίσει να σκέφτεσαι πως πρέπει να απαλλαχθείς από τα 2-3 κιλά που

κέρδισες κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Είναι κουραστικό να επαναλαμβάνουμε συνέχεια πως μέθοδοι όπως είναι η αφαίρεση γευμάτων και η τήρηση κάποιας δίαιτας περιοδικού είναι μέθοδοι που πρέπει να αποφεύγονται, οπότε δεν θα επεκταθώ περαιτέρω. Οπότε τι προτείνουμε;

Όσο περίεργο και αν σας ακούγεται, τα κιλά των διακοπών είναι αυτά που μπορούν να φύγουν χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός σας κατά κάποιο τρόπο δεν έχει προλάβει να προσαρμόσει τους μηχανισμούς διατήρησης βάρους στα επιπλέον κιλά. Έτσι, η τάση του είναι να επιστρέψει στην πρότερη κατάσταση ισορροπίας, δηλαδή στο βάρος που είχατε πριν τις διακοπές.

Τι πρέπει να κάνετε εσεις;
Πολύ απλά να επιστρέψετε στις συνήθειές σας, και έτσι συν το χρόνο θα απαλλαγείτε από τα λίγα επιπλέον κιλά των διακοπών. Όταν αναφέρομαι στις συνήθειές σας εννοώ τόσο τις διατροφικές σας συνήθειες όσο και τις συνήθειες άσκησής σας, όποιες και αν ήταν αυτές.

Προσοχή όμως, αν κατά τη διάρκεια των διακοπών σας τιμήσατε ιδιαίτερα το αλκοόλ είναι πολύ πιθανό να έχει αυξηθεί και η περίμετρος της μέσης σας. Σε αυτή τη περίπτωση, εάν δεν θέλετε να χρονοτριβείτε στην απώλεια βάρους, καλό είναι να αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ έως ότου μπορέσετε να επιστρέψετε στο αρχικό σας βάρος.

Είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε πως πρέπει να τηρούμε τους χρυσούς κανόνες της διατροφής αν θέλουμε να χάσουμε βάρος, δηλαδή 5 γεύματα, επαρκής πρόσληψη νερού, φρούτα-λαχανικά καθημερινά.

Καλαμάρη Ασπασία-Σοφία
MSc Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Επιστημονικός συνεργάτης Ινστιτούτου Διατροφικών Μελετών & Ερευνών (Ι.Δ.Μ.Ε.)




   Διαδώστε αυτό το άρθρο