Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΑΕΔ Λίγα Σύννεφα 13 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Tips για εποικοδομητική σωματική άσκηση

Tips για εποικοδομητική σωματική άσκηση
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 23.09.2010 | 19:29
Πρώτη δημοσίευση: 23.09.2010 | 19:20

 Η επιλογή της άσκησης μπορεί να φαντάζει κάτι το εύκολο, πρέπει όμως να  γίνεται με ιδιαίτερη σύνεση και προσοχή.

Συνεπώς:

Ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, τη διάθεση της ημέρας.  Σε άτομα εντελώς αγύμναστα θα πρέπει η επιβάρυνση να γίνεται σταδιακά και με επίβλεψη ειδικού.

Το περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι, αποτελούν  την ιδανική μορφή αεροβικής άσκησης καθώς δεν επιβαρύνουν την καρδιά.

Η διάρκεια της θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά και να έχει συχνότητα 3 – 5 φορές την εβδομάδα.  Στο ξεκίνημα η συχνότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 2 φ./εβδομάδα.

Ολιγόλεπτη προθέρμανση, χαλαρό τρέξιμο, διατάσεις για τέντωμα των μυών, γενικές ασκήσεις
Ενυδάτωση του οργανισμού κατά τη διάρκεια.  Η δίψα σημαίνει πως ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από υγρά.

Κατανάλωση μικρών ποσοτήτων υγρών ανά 20 λεπτά.

Άσκηση ύστερα από γεύμα, απαγορεύεται, τουλάχιστον 3 ώρες μετά.
Σωστή αναπνοή. Βοηθά στο να διατηρηθεί η ένταση της άσκησης για μεγαλύτερο διάστημα. Εισπνοή από το στόμα πάρα από τη μύτη κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Ιωάννα Πασπάλα, Υποψ. Διδάκτορας, Εργαστήριο Υγιεινής & Διατροφής Αθλουμένων, Τ.Ε.Φ.Α.Α , Α.Π.Θ.
Άννα Τσιλιγκίρογλου -  Φαχαντίδου, Διευθύντρια Εργαστηρίου Υγιεινής και Διατροφής Αθλουμένων, Καθηγήτρια Τ.Ε.Φ.Α.Α, Α.Π.Θ.




   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook