Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Bροχή 11 Αθήνα Αναλυτικά

Ο δεκάλογος της διατροφής σας για τα Χριστούγεννα

Ο δεκάλογος της διατροφής σας για τα Χριστούγεννα
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 21.12.2009 | 18:29
Πρώτη δημοσίευση: 21.12.2009 | 18:29

Δέκα απλές συμβουλές για σωστή διατροφή τις μέρες των γιορτών

1. Προτιμήστε τα μικρά και συχνά γεύματα (περίπου 4-5 ημερησίως) για τη ρύθμιση της όρεξής σας και την αποφυγή κατανάλωσης μεγάλων γευμάτων.

2. Μην παραλείπετε το πρωινό σας! Είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και βοηθάει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού σας.

3. Προσοχή στα γλυκά των Χριστουγέννων! Αν και πολύ γευστικά σας προσδίδουν πολλές θερμίδες. Είναι καλύτερο να φάτε το αγαπημένο σας γλυκό μαζί με το πρωινό ή να περιοριστείτε στην κατανάλωση 1-2 γλυκών την εβδομάδα. Επίσης, να θυμάστε οτι η απόλαυση που προσφέρει το αγαπημένο σας γλυκάκι μπορεί να ικανοποιηθεί και με την κατανάλωση της μισής ποσότητας.

4. Την ημέρα των Χριστουγέννων ξεκινήστε το γεύμα σας με μια πλούσια σαλάτα, συνεχίστε με την γαλοπούλα ή το κρέας που έχετε επιλέξει και φροντίστε να καταναλώσετε με μέτρο τα υπόλοιπα εδέσματα.

5. Περιορίστε την κατανάλωση ψωμιού και την επάλειψη του με πηγές λίπους όπως το βούτυρο, πατέ ελιάς, μαργαρίνη κ.τ.λ.

6. Στην περίπτωση που έχετε μια κοινωνική υποχρέωση στην οποία δεν μπορείτε να ελέγξετε την ποιότητα του φαγητού (μεγάλη ποικιλία, μποφές), ξεκινείστε με μια σαλάτα από πράσινα φυλλώδη λαχανικά, συνεχίστε με ένα μικρό πιάτο από ορεκτικά και συνεχίστε με το κυρίως πιάτο.

7. Δώστε προσοχή στο αλκοόλ!. 1 ποτήρι κρασί περιέχει 80 θερμίδες όσες δηλαδή και 1 φέτα ψωμί… Πιείτε, λοιπόν, με μέτρο και περιορίστε τους ξηρούς καρπούς.

8. Να θυμάστε ότι το φαγητό είναι μια απόλαυση που ξεκινάει από το μάτι, περναει από την μύτη και καταλήγει στον ουρανίσκο. Αυτό σημαίνει πώς για να παρατείνετε την απολαυση ενός γεύματος θα πρέπει να επιλέγετε καλά παρασκευασμένα και όμορφα σερβιρισμένα γεύματα, να τρώτε αργά και να μασάτε καλά την τροφή .

9. Αυτές τις ημέρες εξοικονομήστε λίγο χρόνο για ν’ασκηθείτε, να περπατήσετε, να κάνετε ποδήλατο και να χορέψετε. Αυτοί είναι μερικοί τρόποι για να αυξήσετε τις καύσεις και ν’απαλλαγείτε από τις περιττές θερμίδες.

10.Τα Χριστούγεννα είναι μέρες αγάπης και οικογενειακής θαλπωρής. Αναζητήστε λοιπόν τη χαρά και την ευχαρίστηση όχι μέσα από το φαγητό αλλά μέσα από τη συζήτηση και την προσωπική επαφή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

  


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook