Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 38 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Κάνω δίαιτα και δεν χάνω

Κάνω δίαιτα και δεν χάνω
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Στην ίδια κατηγορία

Τελευταία ενημέρωση: 13.12.2009 | 19:08
Πρώτη δημοσίευση: 13.12.2009 | 19:08

Μήπως σου συμβαίνει κατι από τα παρακάτω;

1) Χρειάζεται προγραμματισμός και διευκρίνιση του στόχου σου. Πολλές φορές υιοθετούμε ενα πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και αναμένουμε απώλεια βάρους. Τρωω υγιεινά και light προϊόντα ωστόσο δεν σημαίνει απαραίτητα κάνω δίαιτα. Χρειάζεται η συμβουλή ενός διαιτολόγου που θα ορίσει την ποσότητα των θερμίδων που πρέπει να λαμβάνεται ημερισίως ωστε να πραγματοποιηθεί απώλεια βάρους.

2) Εαν η δίαιτα γίνεται ταυτόχρονα με άσκηση πολύ πιθανό η ζυγαριά να μην δείχνει την αντίστοιχη απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η άσκηση κάνει τους μυς να αποθηκεύουν υδατάνθρακες με την μορφή γλυκογόνου, διαδικασία που οδηγεί και σε κατακράτηση νερού μέσα στον μυ η οποία μπορεί να φτάσει εως και ται 1-2 κιλά. Μετά από 4-5 εβδομάδες άσκησης η απώλεια κιλών θα είναι εμφανής τόσο εξαιτίας της δίαιτας όσο και τις άσκησης.

3) Η αναμενομένη και ιδανική απώλεια βάρους είναι 1/2 έως 1 κιλό την εβδομάδα. Εαν κανείς προσδοκά μεγαλύτερη απώλεια βάρους ακολουθώντας ενα πολύ αυστηρό διαιτολόγιο ο οργανισμός  αντιλαμβάνεται κατάσταση στρες και μειώνει πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο τον Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό (BMR) για να τον προστατέψει

4) Καταναλώνεις πολύ μεγάλη ποσότητα νατρίου. Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη σε αλάτι δεν πρέπει να ξεπερνά τα 6 γρ. ( 1 κουταλάκι του γλυκού).

5) Το βάρος σου είναι φυσιολογικό και ο οργανισμός σου αντιστέκεται στην απώλεια βάρους προστατευτικά. Η άσκηση σε αυτήν την περίπτωση θα σε βοηθήσει να επιτύχεις την εικόνα του σώματος που προσδοκάς.

6) Δεν ακολουθείς διαιτολόγιο που περιλαμβάνει μικρά και συχνά γεύματα. Έρευνες έχουν δείξει οτι τα συχνά και ισορροπημένα γεύματα αυξάνουν τον Βασικό Μεταβολικό Ρυθμό αρα και τις καύσεις. Επιπλέον, τα συχνά γεύματα δεν επιτρέπουν αυξομειώσεις των επιπέδων του σακχάρου και της ινσουλίνης που αποτελούν ρυθμιστή της όρεξης μεσω βιοχημικών μεταβολικών διαδικασιών.

7) Ακολουθείς φαρμεκευτική αγωγή που προκαλεί αύξηση βάρους. Κάποια από αυτά είναι τα κορτικοστεροειδή, τα αντικαταθλιπτικά και τα αγχολυτικά. Αν πρέπει να παίρνεις ένα φάρμακο για μεγάλο χρονικό διάστημα και δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος, συζήτα με το γιατρό σου για εναλλακτικές θεραπείες.  


   Διαδώστε αυτό το άρθρο