Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 6 Αθήνα Αναλυτικά

Όργιο φοροδιαφυγής από γιατρούς και επιχειρήσεις - Ποιοί έπεσαν στην φάκα

Όργιο φοροδιαφυγής από γιατρούς και επιχειρήσεις - Ποιοί έπεσαν στην φάκα
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 26.03.2012 | 15:22
Πρώτη δημοσίευση: 26.03.2012 | 15:07

Μέσα σε 2 ημέρες η Οικονομική Αστυνομία εντόπισε γιατρούς για τους οποίους η απόδειξη ήταν άγνωστη λέξη. Το ίδιο και για καφετέριες που είχαν σαν χόμπι την μη έκδοση αποδείξεων.

Οι έλεγχοι έγιναν στις 21 και στις 22/03 και χτύπησαν το τζακ ποτ της φοροδιαφυγής.

Δείτε αναλυτικά:

• Στις 21.03.2012, σε έλεγχο που έγινε σε δερματολόγο - αφροδισιολόγο στον Πειραιά, αποδείχθηκε ότι δεν έκοβε αποδείξεις στους ασθενείς του, δεν τηρούσε σωστά το βιβλίο εσόδων - εξόδων και δεν τηρούσε και το Βιβλίο Επίσκεψης Ασθενών.

• Στις 22.03.2012, μετά από ανώνυμη καταγγελία, βρέθηκε να λειτουργεί παιδοδοντιατρείο στο Γαλάτσι,χωρίς να έχει άδεια λειτουργίας του ιατρείου, ενώ δεν υπήρχε φυσικά και Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων.

• Την ίδια ημέρα σε έλεγχο σε παιδίατρο που συστεγάζεται με το παιδοδοντιατρείο, οι ελεγκτές ανακάλυψαν ότι υπήρχαν  εγγραφές προγενέστερες της ημερομηνίας θεώρησης στο Βιβλίο Επίσκεψης Ασθενών, δεν καταχωρούνταν οι ασθενείς στο Βιβλίο Επίσκεψης Ασθενών και ο γιατρός άλλα έπαιρνε και άλλα έκοβε στην απόδειξη.

Πάλι την ίδια ημέρα, αστυνομικοί του Τμήματος Φορολογικής Αστυνόμευσης, έκαναν ελέγχους σε 18 επιχειρήσεις, σε Ηλιούπολη, Άγιο Αρτέμιο, Δάφνη και Αργυρούπολη. Σε πέντε από αυτές διαπιστώθηκε ότι:

• σε καφετέρια, σε επτά (7) περιπτώσεις δεν είχαν εκδοθεί αποδείξεις λιανικής πώλησης,
• σε καφενείο, σε εννέα (9) περιπτώσεις δεν είχαν εκδοθεί αποδείξεις λιανικής πώλησης,
• σε καφετέρια, σε τέσσερις (4) περιπτώσεις δεν είχαν εκδοθεί αποδείξεις λιανικής πώλησης,
• σε κατάστημα - ενεχυροδανειστήριο πλημμελής τήρηση του προβλεπόμενου ενιαίου βιβλίου και
• σε κατάστημα πλυντήριο-λιπαντήριο, επτά (7) αυτ/τα δεν είχαν καταχωρηθεί κατά την είσοδό τους στο βιβλίο εισερχόμενων ΙΧ.

Όλους τους παραπάνω τους περιμένει ο εισαγγελέας, η ΔΟΥ στην οποία ανήκουν για την επιβολή προστίμων.

Υπενθυμίζεται ότι στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, λειτουργεί όλο το 24ωρο, η ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012, όπου μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook