Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

Πλιάτσικο χωρίς τέλος στα τρένα- Κλέβουν από καλώδια μέχρι ντηζελάμαξες

Πλιάτσικο χωρίς τέλος στα τρένα- Κλέβουν από καλώδια μέχρι ντηζελάμαξες
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 18.09.2011 | 19:45
Πρώτη δημοσίευση: 18.09.2011 | 19:29
Συστηματικές είναι πια οι κλοπές πλιατσικολόγων που εκτός από σιδηροτροχιές, καλώδια χαλκού, βαγόνια, δε διστάζουν να κλέψουν  ακόμα και ολόκληρες ντιζελάμαξες.
Οι κλοπές αφορούν στο δίκτυο του ΟΣΕ που παραμένει ανενεργό μετά την εφαρμογή του νόμου για την εξυγίανση - αναδιάρθρωση του ομίλου ενώ σύμφωνα με την εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" μόνο οι δολιοφθορές για την κλοπή καλωδίων χαλκού στο δίκτυο του Οργανισμού εκτιμάται ότι τα τελευταία 2 χρόνια έχουν ξεπεράσει τα 12 εκατ. ευρώ!

Λόγω της αναστολής πολλών δρομολογίων και της εγκατάλειψης του δικτύου, οι κλοπέςσε όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου και στη Μακεδονία έχουν ενταθεί τους τελευταίους μήνες.

Στελέχη του ΟΣΕ, υποστηρίζουν οι κλοπές γίνονται από οργανωμένα κυκλώματα, στα οποία μετέχουν και νόμιμες επιχειρήσεις χυτηρίων χαλκού - σιδήρου με τη συμμετοχή αλλοδαπών και Αθίγγανων που αναλαμβάνουν την κλοπή των υλικών.

Για κάθε κιλό σιδήρου τούς δίνουν 10-12 λεπτά του ευρώ, ενώ οι ίδιες οι επιχειρήσεις κερδίζουν έως και 1 ευρώ το κιλό!

Τις διαστάσεις του φαινομένου καταδεικνύει η πρόσφατη ανακάλυψη υπαλλήλων του ΟΣΕ στο Καρδιακαύτι της Ηλείας ότι χιλιάδες τόνοι μετάλλου αλλά και ολόκληρες ντιζελάμαξες είχαν κάνει φτερά!

Οι επιτήδειοι, διέλυσαν έξι ντιζελομηχανές, ολόκληρους συρμούς βάρους 120 έως 150 τόνων - και αδιευκρίνιστο αριθμό βαγονιών - και σιδηροτροχιών, χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.

Οι μηχανές ελιγμών είχαν αγοραστεί το 1967 και χρησιμοποιούνταν για επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές, ήταν ιδιαίτερα δυνατές και ανέπτυσσαν ταχύτητα έως 90 χλμ. την ώρα. Μαζί χάθηκαν και οι τόνοι πετρελαίου που υπήρχαν στις δεξαμενές τους!

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από το δελτίο του Alpha:


Tags:

   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook