Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 37 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Αρχές του 2014 έτοιμη η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης

Αρχές του 2014 έτοιμη η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 01.04.2010 | 17:21
Πρώτη δημοσίευση: 01.04.2010 | 17:21

Ο υφυπουργός γνωστοποίησε ακόμη ότι πολύ σύντομα και σε συνεργασία και με το Δήμο Καλαμαριάς θα γίνουν οι αναθέσεις για την μελετητική ωριμότητα του έργου επέκτασης του μετρό προς τα ανατολικά.

Τη διαβεβαίωση ότι είναι εφικτός ο στόχος ολοκλήρωσης της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, σε τέσσερα χρόνια από σήμερα, έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος επισκέφθηκε το μεσημέρι το εργοτάξιο του υπό κατασκευή σταθμού Δημοκρατίας, (περιοχή Βαρδαρίου).

«Έχουμε σχεδιασμό, να τελειώσει στις αρχές του 2014 η βασική γραμμή, δηλαδή να κερδίσουμε πάνω από το μισό του χαμένου χρόνου και θα τον πετύχουμε αυτό το στόχο, έχοντας εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του έργου, έχοντας ενισχύσει τις υπηρεσίες που κάνουν τις ανασκαφές, και φυσικά φέρνοντας τη διοίκηση και την εποπτεία του μετρό στη Θεσσαλονίκη», είπε ο κ.Μαγκριώτης.

Όσον αφορά στη μεταφορά της διοίκησης του έργου στη Θεσσαλονίκη, δήλωσε: «ήταν το πιο αποφασιστικό βήμα για να εκλείψουν τα προβλήματα συνεργασίας και γραφειοκρατίας, και πιστεύω πως πολύ σύντομα θα γίνει, καθώς είναι από τις πρώτες αποφάσεις της νέας διοίκησης της Αττικό Μετρό που εγκαταστάθηκε την προηγούμενη εβδομάδα».

Ο υφυπουργός γνωστοποίησε ακόμη ότι πολύ σύντομα και σε συνεργασία και με το Δήμο Καλαμαριάς θα γίνουν οι αναθέσεις για την μελετητική ωριμότητα του έργου επέκτασης του μετρό προς τα ανατολικά, ενώ θα ξεκινήσουν και οι μελέτες για την επέκταση προς δυτικά. 

Αναφερόμενος στις διαμαρτυρίες των επαγγελματιών, που πλήττονται από τον αποκλεισμό των καταστημάτων τους πίσω από τις λαμαρίνες των εργοταξίων, σημείωσε, ότι «είναι δικαιολογημένες, ειδικά σε περιοχές όπως της Οδού Μοναστηρίου, όπου τα καταστήματά τους ήταν αποκλεισμένα ακόμη και σε περιόδους που δεν είχαμε εργασίες ή οι εργασίες πήγαιναν με πολύ αργούς ρυθμούς». 

Σημείωσε, ωστόσο, ότι «από τις αρχές των Χριστουγέννων άρχισαν να δίνονται λύσεις σε συνεργασία με τις επιτροπές καταστηματαρχών, με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και την Αττικό Μετρό. «Ο καλύτερος συντονισμός των κρατικών φορέων, αλλά και η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, η καλή χρηματοδότηση, η καλή διοίκηση του έργου, περιορίζει τα προβλήματα», είπε.




   Διαδώστε αυτό το άρθρο