Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Λιακάδα 15 Αθήνα Αναλυτικά

BSB - Η ελληνική μόδα κατέκτησε τα Βαλκάνια

BSB - Η ελληνική μόδα κατέκτησε τα Βαλκάνια
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 05.10.2011 | 14:03
Πρώτη δημοσίευση: 05.10.2011 | 14:03

Η πασίγνωστη ελληνική εταιρία ρούχων καταφέρνει να είναι πρωτοπόρος όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πως καταφέρνει η εταιρεία μέσα σε αυτο το κλίμα της οικονομικής κρίσης να κρατά χαμηλά τις τιμές και ψηλά την ποιότητα των ρούχων της.

Όπως δήλωσε στο Νewsit o αντιπρόεδρος της BSB, Γιώργος Μπιθαράς "αυτό είναι καθαρά θέμα αναζήτησης ποιοτικών πρώτων υλών σε καλές τιμές. Κάποιες φορές ίσως αναγκαζόμαστε πιο νωρίς να κάνουμε τις παραγωγές για να έχουμε καλύτερες προσφορές και να συγκρίνουμε πράγματα.

Την ώρα που ο εξαγωγικός κλάδος στη χώρα μας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, η ΒSB καταφέρνει να κάνει εξαγωγές σε πολλές χώρες.
Και αυτό όπως αποσαφηνίζει ο κύριος Μπιθαράς "δεν είναι κάτι που είναι σημερινό. Τα τελευταία 7 χρόνια κάνουμε πολλές προσπάθειες και ακόμα θεωρώ ότι είμαστε στην αρχή, για να βγούμε στο εξωτερικό. Γιατί δυστυχώς μια χώρα μικρή σαν την Ελλάδα δεν είναι εύκολο να βγει στο εξωτερικό. Αυτό βέβαια που η BSB προσπαθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, φαίνεται τώρα λίγο παραπάνω, λόγο της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας. Η BSB αυτή την στιγμή βρίσκεται στη Ρουμανία με 16 καταστήματα, με μια εταιρία στην Τουρκία στις χονδρικές πωλήσεις που πάει πολύ καλά, και από κει και πέρα πάμε πολύ καλά στη Ρωσία και την Αλβανία. Ο στόχος μας σαν ΒSB είναι να μπορέσουμε να μπούμε και σε άλλες αγορές καθώς θεωρούμε ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στο εξωτερικό και μπορούμε να πετύχουμε .

Και αφού μιλάμε για στόχους ας δούμε ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι της εταιρίας.
"Για εμάς μέσα σε αυτή την οικονομική κρίση ο άμεσος στόχος είναι για πρώτη φορά να καταφέρουμε να μειώσουμε τα έξοδά μας" εξηγεί ο αντιπρόεδρος της ΒSB. Γιατί η κρίση θα συνεχίσει να υπάρχει κακά τα ψέματα, κατά την γνώμη μας. Δεν είναι κάτι που θα περάσει σ΄ ένα εξάμηνο η σ΄ ένα χρόνο, είναι κάτι που θα διαρκέσει σε βάθος χρόνου. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να δούμε καθαρά πως μπορούμε να αναπτυχθούμε και άλλο σε εισαγωγές, ώστε ο τζίρος να προέρχεται κατά 60% από το εξωτερικό και κατά 40% από την Ελλάδα. Είμαστε ακόμη μακριά από αυτό μας τον στόχο αλλά δουλεύουμε εντατικά για να τον πετύχουμε".


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook