Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 13 Αθήνα Αναλυτικά

Διευθύντρια Turkish Airlines στο Newsit: Η Ελλάδα αποτελεί μία σημαντική αγορά για την Turkish Airlines

Διευθύντρια Turkish Airlines στο Newsit: Η Ελλάδα αποτελεί μία σημαντική αγορά για την Turkish Airlines
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 18.10.2012 | 18:25
Πρώτη δημοσίευση: 15.10.2012 | 10:00

Συνέντευξη της Γενικής Διευθύντριας της Turkish Airlines στην Ελλάδα, κυρίας Gulay Ozturk στο Newsit.

Η Turkish Airlines παρουσιάζει μία σπουδαία ανάπτυξη στο δίκτυό της τα τελευταία χρόνια. Ποιά είναι τα σχέδια επέκτασης των δρομολογίων σας για το 2012;

Η επέκταση του δικύου μας, αποτελεί στρατηγική της εταιρείας μας από το 2004 και εργαζόμαστε για τον συγκεικριμένο στόχο, όλα αυτά τα χρόνια. Η Turkish Airlines θα συνεχίσει να επεκτείνει το δίκτυό της με νέους προορισμούς και όμορφες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα το 2012, είχαμε νέους προορισμούς όπως οι πόλεις: Mogadishu (Σομαλία), Bremen και Leipzig (Γερμανία), Edinburgh (Σκωτία), Kigali (Ρουάντα), Bilbao (Ισπανία), Aalborg-Billund (Δανία), Yanbu & Taef (Σαουδική Αραβία), Ulan Bator (Μογγολία), Abidjan (Ακτή Ελεφαντοστού), Osh (Κιργιζία), Gence (Αζερμπαϊτζάν), Kinshasa (Δημοκρατία του Κονγκό), Sebha (Λιβύη) και Djibouti. Στην διάρκεια του φθινοπώρου, έχουμε προγραμματίσει τις νέες πτήσεις μας στις πόλεις Sharm El-Sheikh και Hurghada (Αίγυπτος), Nouakchott (Μαυριτανία) και Male (Μαλδίβες), οι οποίες πιστεύουμε ότι θα έχουν αρκετή ανταπόκριση στην ελληνική αγορά.
Το 2013, προγραμματίζουμε επίσης, την προσθήκη του προορισμού Houston στις ΗΠΑ, σε συνέχεια και των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών μας στο Chicago, το Los Angeles, τη New York και την Washington DC.

Παρά τον παγκόσμιο χαρακτήρα της ως εταιρεία, σε ποιές αγορές εστιάζει κυρίως η Turkish Airlines την δραστηριότητα της;

Το μότο μας «Globally Yours», εξηγεί ακριβώς τον χαρακτήρα μας. Είμαστε ένας ευρωπαϊκός αερομεταφορέας, με πασκόσμιο χαρακτήρα, όπως ακριβώς το θέσατε. Ο αεροπορικός μας κόμβος βρίσκεται σε μία μοναδική, γεωγραφικά θέση που μας επιτρέπει να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας στους επιβάτες μας, σε όλα τα μέρη του κόσμου. Όταν έχεις στην διάθεσή σου ένα τόσο μεγάλο δίκτυο και μπορείς να συνδυάσεις διαφορετικούς προορισμούς μεταξύ τους, αυτόματα εστιάζεις με το ίδιο ενδιαφέρον και την ίδια προσοχή στον κάθε προορισμό ξεχωριστά. Πέραν της ελληνικής και της τουρκικής αγοράς, κυρίως εστιάζουμε στις περιοχές της Μέσης Ανατολής, της Άπω Ανατολής, της Αμερικής και του Καναδά. Λόγω της μικρής απόστασης του αεροπορικού μας κόμβου, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, οι επιβάτες μας απολαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συνδέσεις ακόμα και σε ευρωπαϊκές πόλεις.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχετε πραγματοποιήσει πολλές ενέργειες για την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα. Θα μπορούσατε να μας περιγράψετε μερικές από αυτές, καθώς και το αποτέλεσμα των μέχρι τώρα προσπαθειών;

Η Ελλάδα αποτελεί μία σημαντική αγορά για την Turkish Airlines. Πιστεύουμε στην δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς και συνεχίζουμε να στηρίζουμε την χώρα με κάθε δυνατό τρόπο, μέσω του εισερχόμενου τουρισμού. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, με την διοργάνωση εκδηλώσεων, δημοσιογραφικών ταξιδιών και ταξιδιών γνωριμίας (fam trips) από ανεπτυγμένες χώρες, καθώς πιστεύουμε ότι ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά να δώσει στους ξένους επισκέπτες. Στο παρελθόν διοργανώσαμε ταξίδια γνωριμίας από και προς την Κίνα, την Ινδία, την Κορέα και φυσικά την Τουρκία,. Οι ΗΠΑ, επίσης, αποτελούν μία αγορά στην οποία δίνουμε μεγάλο «βάρος». Τον Μάρτιο συγκεκριμένα, ολοκληρώσαμε ένα cross marketing ταξίδι στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο, πραγματοποιώντας σειρά συναντήσεων με επιφανείς ανθρώπους του επιχειρηματικού και τουριστικού χώρου, σε μία προσπάθεια να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τους δεσμούς με τον επιχειρηματικό κόσμο και την ελληνική ομογένεια της Αμερικής, ενώ στρατηγική μας είναι να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και με ενέργειες cross marketing στις ΗΠΑ. Έχουμε ένα πολύ δυνατό προϊόν να προσφέρουμε από την Ελλάδα προς τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Ειδικότερα, επιθυμούμε οι επιβάτες μας να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες της Turkish Airlines στην Business και την Comfort Class, που προσφέρονται στους συγκεκριμένους προορισμούς. Ως αποτέλεσμα των προσπαθειών μας, παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον από τις συγκεκριμένες χώρες, καθώς και μία αύξηση στον αριθμό των διερχόμενων επιβατών.

Η Turkish Airlines επενδύει αρκετά στον αθλητισμό παγκοσμίως. Μπορείτε να μας αναφέρετε μερικές από τις ενέργειές σας στην Ελλάδα;

Ο αθλητισμός είναι μία από τις λίγες βιομηχανίες που δημιουργεί μια αυθεντική συναισθηματική σύνδεση με το καταναλωτικό κοινό. Η χορηγία μπορεί να παρέχει ένα «γρήγορο όχημα» για τα παγκόσμια κοινά, ωστόσο η αξία της αποκαλύπτεται μόνο όταν αυξηθεί με μια μακροπρόθεσμη προοπτική. Στον αθλητισμό, διαθέτουμε μία πολύ ισχυρή παρουσία και προχωρούμε με σπουδαίους πρεσβευτές όπως οι Kobe Bryant και Caroline Wozniacki, ενώ διαθέτουμε και τον χορηγικό τίτλο της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης του μπάσκετ, της Turkish Airlines Euroleague. Ήδη γνωστή από τις χορηγίες της, στις κορυφαίες ομάδες του πλανήτη, FC Barcelona και Manchester United, η Turkish Airlines αποτελεί παγκόσμιο παίκτη της αεροπορίας και ισχυρό υποστηρικτή του αθλητισμού παγκοσμίως. Παράλληλα, είμαστε σε συνεργασία με την Τουρκική Ομοσπονδία Golf, καθώς αποτελούμε τον κύριο χορηγό του Turkish Airlines World Golf Final, με την συμμετοχή των κορυφαίων αθλητών του κόσμου.

Ποιό είναι το κύριο πλεονέκτημα της Turkish Airlines σε σύγκριση με τις άλλες αεροπορικές εταιρείες; Γιατί οι επιβάτες προτιμούν την εταιρεία σας;

Τα αποτελέσματα του 2011 και 2012 μιλούν από μόνα τους για την THY. Έχουμε επιλεγεί από την Skytrax, ως η νικήτρια των κατηγοριών «Best Airline Europe», «Best Premium Economy Seats» για τα καθίσματα της κατηγορίας Comfort, και «Best Airline Southern Europe» το 2011 και 2012 και έχουμε βραβευτεί ως «World’s Best Economy Class On-board Catering» από την Skytrax το 2010 και ως «Best On-board Food 2011» από την Skyscanner. Επίσης, λάβαμε δύο βραβεία Freddie το 2012, για το «Καλύτερο Πρόγραμμα Αεροπορικής Εταιρείας της Χρονιάς», καθώς και για το «Καλύτερο Πρόγραμμα Πιστωτικών Καρτών της Χρονιάς» (σε Ευρώπη και Αφρική).
Παράλληλα με τις ατομικές παροχές προς τους επιβάτες μας, προφέρουμε στις εταιρείες, ένα εταιρικό πρόγραμμα το οποίο έχει πολλά πλεονεκτήματα για τα ταξίδια που πραγματοποιούν οι υπάλληλοι τους σε όλο τον κόσμο (το Turkish Corporate Club - TCC).

Τι είδους στρατηγική ακολουθεί η εταιρεία σε αυτή την δύσκολη χρονική περίοδο (οικονομική κρίση, αύξηση κόστους καυσίμων, τελών αεροδρομίου κλπ);

Η Turkish Airlines έχει αναπτύξει μία μακροχρόνια στρατηγική που παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε προορισμό – σταθμό ανά τον κόσμο (καθώς πετάμε σε περισσότερους από 200 προορισμούς), να προχωρήσει με τα καλύτερα δυνατά προϊόντα της αγοράς και να προσφέρει στους εν δυνάμει πελάτες της υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Έχετε κάποια σχέδια να ανακοινώσετε στο κοντινό μέλλον;
Μέρα με τη μέρα, επεκτείνουμε τον στόλο μας και αυξάνουμε τον αριθμό των αεροσκαφών ευρείας ατράκτου. Με το τέλος του 2012, σχεδιάζουμε να έχουμε στο στόλο μας, περισσότερα από 200 αεροσκάφη, ενώ στα σχέδια μας είναι να αποτελέσουμε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης. Αυτή την περίοδο, κατασκευάζουμε μια εγκατάσταση που καλύπτεται από 380 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα και θα χρησιμοποιηθεί ως χώρος συντήρησης αεροσκαφών, ενώ επενδύουμε εκατομμύρια δολάρια στην εκπαίδευση και την τεχνολογία.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook