Παρασκευή, 26 Απρ.
18oC Αθήνα

Ειδομένη: Γονατίζει και άλλο την ελληνική οικονομία ο αποκλεισμός

Ειδομένη: Γονατίζει και άλλο την ελληνική οικονομία ο αποκλεισμός

Τετραπλή απειλή από το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη. Η ελληνική οικονομία, εξαιτίας της αδυναμίας της κυβέρνησης να διασφαλίσει την ομαλή κυκλοφορία των τρένων, αντιμετωπίζει τέσσερις μεγάλους κινδύνους οι οποίοι όπως φαίνεται έχουν υποτιμηθεί.

Και το μεγάλο ερώτημα που τίθεται γιατί η κυβέρνηση δεν παίρνει μέτρα ώστε και τα τρένα να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην θίγονται οι οικονομικοί μετανάστες που βρίσκονται στα σύνορα και αναζητούν τρόπους να μεταβούν σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Ηδη σύμφωνα με πληροφορίες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει υποστεί ζημίες που ανέρχεται σε δύο εκατομμύρια ευρώ, όπως μεγάλες απώλειες μετρούν οι Ελληνες διεθνείς μεταφορείς, ενώ αν παραταθεί η ακινησία των τρένων οι συνέπειες για την ελληνική οικονομία θα είναι πολύ μεγαλύτερες αφού:

– Δεν γίνονται εξαγωγές ελληνικών προϊόντων με αποτέλεσμα να ζημιώνουν οι εξαγωγικές επιχειρήσεις και κατά συνέπεια και η ελληνική οικονομία η οποία τόσα πολλά στηρίζει στις εξαγωγές για την έξοδο από την κρίση.

– Εχουν μπλοκαριστεί στα σύνορα από την πλευρά της ΠΓΔΜ εισαγωγές οι οποίες προορίζονται για τη χριστουγεννιάτικη αγορά με αποτέλεσμα αν υπάρξουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις τα είδη αυτά να είναι πλέον άχρηστα. Βεβαίως, καθυστερούν και οι συνήθεις εισαγωγέ;ς με ζημιά για τους εισαγωγείς.

Δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα με τις ξένες επιχειρήσεις όπως η Hewlett Packard και η Sony οι οποίες έχουν υπογράψει ειδικές συμφωνίες για τη χρησιμοποίηση του λιμανιού του Πειραιά και του ελληνικού σιδηρόδρομου για την τροφοδοσία των αγορών της Ευρώπης.

Οπως γίνεται αντιληπτό η κατάσταση αυτή βάζει εμπόδια και προσκόμματα για τη σύναψη παρόμοιων συμφωνιών και με άλλες πολυεθνικές επιχειρήσεις, καθώς και στο γενικότερο σχέδιο να γίνει η Ελλάδα διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο, που αποτελεί και ένα από τους υποτιθέμενους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Η πώληση του ΟΛΠ, αλλά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να είναι λιγότερο ελκυστική από τη στιγμή που οι διαγωνισμοί βρίσκονται σε εξέλιξη και ειδικά για τον ΟΛΠ το ΤΑΙΠΕΔ αναμένει τις δεσμευτικές προσφορές των υποψηφίων αγοραστών ως τις 15 Δεκεμβρίου.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε