Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΒΑΣΕΙΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 34 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Γ.Μαγκριώτης στο ΝΕWSIT: "Δεν είναι φτωχός αυτός που έχει τζιπ 3.000 κυβικών και περνά ελεύθερα τα διόδια κάνοντας το σήμα της νίκης"

Γ.Μαγκριώτης στο ΝΕWSIT: `Δεν είναι φτωχός αυτός που έχει τζιπ 3.000 κυβικών και περνά ελεύθερα τα διόδια κάνοντας το σήμα της νίκης`
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 10.02.2011 | 14:28
Πρώτη δημοσίευση: 10.02.2011 | 13:41

Τι λέει στο Νewsit ο Υφυπουργός Μεταφορών για το κίνημα "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ". Τι προαναγγέλλει για τις μειώσεις στις τιμές των διοδίων.


Επίθεση στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ έκανε μέσω του Newsit  υφυπουργός Μεταφορών και είπε οτι με τροπολογία στη Βουλή, θα λειτουργεί αποτρεπτικά το νέο θεσμικό πλαίσιο, χωρίς να ποινικοποιείται, αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά για τον καθένα που απο ιδεολογικούς ή αλλους λόγους δεν πληρώνει διόδια.

"Είναι γεγονός", είπε, "πως δεν είναι όλοι φτωχοί, εκείνοι που δεν πληρώνουν διόδια. Δεν είναι φτωχός αυτός που έχει τζιπ 3.000 κυβικών και περνά ελεύθερα κάνοντας το σήμα της νίκης. Ούτε οι επαγγελματίες με τα φορτηγά και τις νταλίκες είναι φτωχοί.  Σήμερα η αυριο πάντως σίγουρα τις επόμενες μέρες θα έρθει η τροπολογία στη Βουλη, καθώς η απώλεια εσόδων είναι μεγάλη και δεν μπορεί να τα πληρώσει ο φορολογούμενος πολίτης."


Προανήγγειλε δραστική μείωση των διοδίων σε αυτοκινητόδρομους όπως η Κορίνθου - Πατρών που είναι ακόμα υπο κατασκευή. 'Οπως δήλωσε στο Newsit ο κ. Μαγκριώτης αυτό θα επεκταθεί και σε άλλους αυτοκινητόδρομους που είναι σε περίοδο κατασκευής.

Επίσης, είπε οτι εξετάζεται μια εκπτωτική πολιτική για τους συχνούς χρήστες.

'Οπως εξήγησε αυτό θα γίνει με τους παραδρόμους στις τοπικές μετακινήσεις αλλά και με αναλογική χρέωση καθώς και εκπτώσεις στις περιοχές όπου χρειάζεται. 'Οπως είπε χαρακτηριστικά: " Δυο χιλιόμετρα θα περνάς, 2 χιλιόμετρα θα πληρώνεις, γιατι το σημερινό σύστημα είναι άδικο. Ιδιαίτερα στην Βορειοανατολική Αττική, στην Κεντρική Μακεδονία, στη Φθιώτιδα, στη Βοιωτία, στη Στερεά Ελλάδα, υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες και πρεπει να διευκολυνθούν. "

Και κατέληξε: "Σε κάθε περιπτωση όμως τα έργα πρέπει να ολοκληρωθούν γιατί διαφορετικά υπάρχουν πολύ σκληρές ποινικές ρήτρες που θα αναγκαστει να πληρώσει το δημόσιο και ο Έλληνας φορολογούμενος."

Δεν παρέλειψε βέβαια να θυμίσει πως οι συμβάσεις με τις εταιρείες κυρώθηκαν με νόμο από τη Βουλη το 2007 απο την κυβέρνηση της ΝΔ.

Τέλος, ο κ. Μαγκριώτης απέφυγε να πάρει σαφή θέση για την πρόταση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θεόδωρου Πάγκαλου ο οποίος είχε ταχθεί κατά των διοδίων σε μια ακτίνα από την Αττική έως την Βοιωτία.

Ακούστε εδώ τη δήλωση του κ.Μαγκριώτη...







   Διαδώστε αυτό το άρθρο