Πέμπτη, 28 Μαρ.
19oC Αθήνα

Η Gucci θέλει να κάνει επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα!

Η Gucci θέλει να κάνει επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα!

Μετά τη… φωτογράφηση των Γλυπτών του Παρθενώνα με ρούχα και αξεσουάρ, ο διάσημος οίκος Gucci θέλει να κάνει επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα. Έχει μάλιστα καταθέσει και σχετική πρόταση, η οποία θα συζητηθεί την Τρίτη (14.02.2017) στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και την τελική απόφαση θα πάρει η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου.

Το αίτημα κατατέθηκε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών από την εταιρία Gucci αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος. Η εταιρία ζητά να της επιτραπεί η διοργάνωση fashion show μπροστά από τον Παρθενώνα, την 1η Ιουνίου 2017. Παράλληλα, η εταιρία Gucci Gucci SpA (όπως αναφέρεται στην ημερήσια διάταξη του ΚΑΣ) ζητά και τη χορήγηση άδειας για την κινηματογράφηση της επίδειξης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, η εισήγηση της ΕΦΑ Αθηνών προς το Συμβούλιο είναι αρνητική, καθώς ο χαρακτήρας και η σπουδαιότητα του μνημείου δεν επιτρέπουν την παραχώρησή του για εκδηλώσεις. Το θέμα θα μπορούσε να έχει λήξει σε επίπεδο Εφορείας, όμως οι διοργανωτές ζήτησαν να συζητηθεί και στο ανώτατο γνωμοδοτικό όργανο του υπουργείου Πολιτισμού.

Τα μέλη του ΚΑΣ θα συζητήσουν την πρόταση και θα κάνουν την εισήγησή τους στην υπουργό Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδρου, η οποία και θα πάρει την τελική απόφαση.

Στελέχη της αρχαιολογικής υπηρεσίας επισημαίνουν πως «η πρόταση αφορά σε ένα κανονικότατο ντεφιλέ, με πασαρέλα και μουσική». Εφόσον η επίδειξη δεν προορίζεται για την προβολή των προϊόντων της εταιρίας μόνο στα social media, είναι προφανές πως θα απαιτηθούν και καθίσματα για τους θεατές αλλά και παρασκήνια για να αλλάζουν ρούχα και αξεσουάρ τα μοντέλα.

Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2015, η εταιρία είχε προκαλέσει σφοδρότατες αντιδράσεις όταν για τη σειρά «Διόνυσος», η οποία ήταν εμπνευσμένη από την αρχαία Ελλάδα, ανέβασε στο λογαριασμό της στο instagram βίντεο ομοιώματα γλυπτών του Παρθενώνα, τα οποία ήταν “ντυμένα” με ρούχα και αξεσουάρ της.

Ο Διόνυσος με πολύχρωμο σορτς, γυναικεία τσάντα και λουλούδι στο αφτί έβγαζε… selfie, ο Κέκροπας ήταν ντυμένος χίπις, ο Ιλισός φορούσε γυναικεία αξεσουάρ και η Καλλιρρόη κρατούσε iPhone!

Η καμπάνια είχε εξοργίσει την Unesco Πειραιώς και Νήσων, που είχε κάνει λόγο για ευτελισμό κλασσικών έργων μοναδικού κάλλους και αισθητικής και εικαστικό βανδαλισμό των γλυπτών.

Δείτε τις αναρτήσεις

 

Inspired by #GucciGram, spontaneous digital art by @deryaacakirsoy. #GGBlooms #GGCaleido #AlessandroMichele

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Gucci (@gucci) στις

 

Draped in #GGBlooms and #GGCaleido accessories, a #GucciGram spontaneous work by @deryaacakirsoy. #AlessandroMichele

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Gucci (@gucci) στις

 

Δεν ήταν η πρώτη φορά που η Gucci προκάλεσε αντιδράσεις. Το ίδιο είχε συμβεί και στην επίδειξη που έκανε στο ιστορικό αβαείο του Γουέστμινστερ, στο Λονδίνο, όπου φιλοξενούνται οι γάμοι και οι κηδείες της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας, αλλά και το μνημείο όπου έχουν ενταφιαστεί μεγάλες μορφές της Βρετανίας, όπως ο Κάρολος Δαρβίνος και ο Ισαάκ Νεύτων.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε