Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Συννεφιά 20 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Η απεργία των φορτηγατζήδων έληξε.Τώρα;

Η απεργία των φορτηγατζήδων έληξε.Τώρα;
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 05.10.2010 | 09:52
Πρώτη δημοσίευση: 04.10.2010 | 15:17

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών δεν βρίσκονται πλέον στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν.  Η κυβέρνηση κέρδισε την μάχη των

μπλόκων ενεργοποιώντας ρυθμίσεις εξπρές που θα τους έστελναν ακόμα και στη φυλακή.

Τώρα οι 28.000 ιδιοκτήτες φορτηγών πρέπει να  κοιτάξουν στα μάτια το αύριο και να δημιουργήσουν εταιρείες στις οποίες θα χρησιμοποιήσουν τα 33.000 φορτηγά που υπάρχουν.

Εύκολη υπόθεση η δημιουργία κάποιας εταιρείας θα σκεφτούν οι περισσότεροι. Τίποτα δεν απέχει από την πραγματικότητα περισσότερο από αυτό. Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών φορτηγών είναι άνθρωποι που διαθέτουν ένα όλο και όλο τέτοιο περιουσιακό στοιχείο. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι χρεωμένοι σε διάφορους προμηθευτές  τους (συνεργεία κλπ) καθώς τα πενιχρά εισοδήματα τους, ίσα που έφθαναν  για να ζήσουν τις οικογένειες τους.

Τώρα έτσι χρεωμένοι θα πρέπει να βρουν κεφάλαιο (για έξοδα κίνησης κλπ.) να βάλουν στο εταιρικό σχήμα και μετά να περιμένουν τα κέρδη στο τέλος του έτους από το μέρισμα που τους αναλογεί.  Αναρωτιέμαι ποιός από όλους εμάς χωρίς να διαθέτει αρκετά χρήματα στην άκρη θα μπορούσε να περιμένει έναν ολόκληρο χρόνο για να εισπράξει χρήματα. Ακόμα θυμάμαι ιδιοκτήτη φορτηγού όταν του είπα αφελώς «ενωθείτε και δημιουργήστε εταιρίες» να μου απαντά «Τι να ενώσουμε. Τα χρέη μας ;»

Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν έδωσε τίποτα σε αυτούς τους ανθρώπους και έδωσε τα πάντα στους ισχυρούς. Τους έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εταιρίες «κολοσσούς» χωρίς να πληρώσουν τεράστια χρηματικά ποσά για την απόκτηση αδειών. Άρα τους έκανε σε μια νύχτα πιο ανταγωνιστικούς  από εκείνους που αγόρασαν την άδεια δίνοντας μια περιουσία. 

Το επόμενο επεισόδιο στην «ανταγωνιστική» μεταφορά θα είναι να πέσουν οι τιμές. Όχι όμως με στόχο την πραγματική ανταγωνιστικότητα αλλά για να βγούν οι «μικροί» από την αγορά.

 Μόλις αυτοί βγουν από την μέση τότε οι δυνατοί παίχτες θα κρατούν το παιχνίδι της μεταφοράς και θα ρυθμίζουν τις τιμές οι οποίες όπως συνήθως συμβαίνει στην Ελλάδα θα πάρουν τον ανήφορο.

Οι μόνοι που πιθανόν θα  γλιτώσουν είναι εκείνοι που ήδη διαθέτουν εταιρείες. Ιδιοκτήτες δηλαδή με 7-8 φορτηγά που έχουν συγκεκριμένα πελατολόγια και έτοιμη υποδομή.  
 
Από αύριο Γ. Τζωρτζάτος και Μ. Χρυσοχοίδης θα ξεκινήσουν συζητήσεις ώστε να βρεθεί πλατφόρμα που θα δώσει ελπίδες στους μεταφορείς για ανάπτυξη, και όχι για αφανισμό.

Από εδώ και πέρα θα φανεί πραγματικά αν η κυβέρνηση έπραξε ότι έπραξε επειδή ήταν υποχρεωμένη λόγω μνημονίου η απλά  έδωσε "γη και ύδωρ" στις μεγάλες εταιρίες που έρχονται στην χώρα μας για να επενδύσουν.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο