Παρασκευή, 19 Απρ.
17oC Αθήνα

Η μαύρη αγορά των κλειστών επαγγελμάτων

Η μαύρη αγορά των κλειστών επαγγελμάτων

Εως και 300.000 χιλιάδες ευρώ η άδεια ενός βυτιοφόρου. Παζάρια του υπουργείου μεταφορών με τους ιδιοκτήτες φορτηγών – Σταδιακή απελευθέρωση θέλει να θεσπίσει η κυβέρνηση

Ήδη ο υπουργός μεταφορών έχει ζητήσει από τους ιδιοκτήτες φορτηγών να καταθέσουν τις απόψεις τους για το καθεστός που θα διασφαλίσει τον υγειή ανταγωνισμό στον κλάδο.
 
  Βέβαια “αγκάθι” στις όποιες συζητήσεις αποτελεί η αξία της άδειας ενός φορτηγού που φθάνει και τις 300 χιλ. ευρώ στα βυτιοφόρα υγρών καυσίμων. Ωστόσο όπως λένε συνδικαλιστές του κλάδου “τα βυτιοφόρα είναι 1400 όλα – όλα ενώ το σύνολο του Ελληνικού στόλου αγγίζει τις 33 χιλιάδες”. Σήμερα η αξία της  άδειας ενός φορτηγού  ξεκινά από τις 25 χιλ. ευρώ.

  Αυτό που απασχολεί περισσότερο ακόμα και από τις άδειες στην παρούσα φάση τους ιδιοκτήτες φορτηγών είναι να εξασφαλίσουν πως όποιο φορτηγό δραστηριοποιείται στον Ελλαδικό χώρο θα είναι απόλυτα νόμιμο. Έτσι, υποστηρίζουν, θα μπορούν να ανταγωνίζονται με ίσους όρους. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών φορτηγών Χαράλαμπο Δαβίτσιο το πλαίσιο θα πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να “μην είναι ανεξέλεγκτος  ο αριθμός των φορτηγών καθώς ρυπαίνουν”.

 Οι ιδιοκτήτες ταξί δεν επηρεάζονται από την Ευρωπαική οδηγία για τα κλειστά επαγγέλματα καθώς αυτή αφορά σε οχήματα άνω των 9 θέσεων . Πάντως και για τα ταξί το υπουργείο προσανατολίζεται να οδηγήσει τις εξελίξεις ώστε να δημιουργηθούν εταιρίες ταξί και έτσι να αναπτυχθεί ανταγωνιστικότητα. 

Στο “στόχαστρο” της κυβέρνησης θα μπουν στο άμεσο μέλλον επίσης δικηγόροι συμβολαιογράφοι και πολιτικοί μηχανικοί καθώς σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει κίνδυνος η Ελλάδα να συρθεί στα ευρωπαϊκά δικαστήρια από την κομισιόν για την μη συμόρφοση με τις ευρωπαικές οδηγίες ως προς τα κλειστά επαγγέλματα.

Διαβάστε επίσης: Τα “γύρισε” η κυβέρνηση για τα κλειστά επαγγέλματα

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε