Παρασκευή, 29 Μαρ.
25oC Αθήνα

“Ξεπαγώνει” το έργο για την κατασκευή παράκαμψης στη Στυλίδα

“Ξεπαγώνει” το έργο για την κατασκευή παράκαμψης στη Στυλίδα

Στην τελική ευθεία μπαίνει το έργο της παράκαμψης της Στυλίδας, από τον ανισόπεδο κόμβο της Αγ. Μαρίνας μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ.

 Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης, Σταυρού Καλογιάννη, εγκρίνεται η υποκατάσταση της Αναδόχου «ΑΤΤΙ-ΚΑΤ ΑΤΕ» από την Κοινοπραξία «Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε – ΤΕΡΝΑ Α.Ε» στο έργο: «Κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο τμήμα: Αρχή ανισόπεδου κόμβου Αγ. Μαρίνας Στυλίδας – Αρχή ανισόπεδου κόμβου Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ» και της παράτασης της συνολικής προθεσμίας του έργου.

Όπως ανακοινώθηκε από το αρμόδιο υπουργείο, στην απόφαση ορίζεται ότι η εταιρεία «ΑΤΤIΚΑΤ Α.Τ.Ε», ανάδοχος του έργου «Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου με τα συνοδά του έργα στο Τμήμα: Αρχή Α.Κ. Αγίας Μαρίνας Στυλίδας – Αρχή Α.Κ. Ραχών του άξονα ΠΑΘΕ», η οποία έχει κηρυχθεί έκπτωτη από τη σύμβαση, υπέβαλε στη Διευθύνουσα Υπηρεσία του έργου αίτηση, με την οποία ζητούσε να υποκατασταθεί στην εκτέλεση του υπολειπόμενου έργου, από την κοινοπραξία των εταιρειών «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε» και «ΤΕΡΝΑ Α.Ε», γεγονός που αποδέχθηκαν οι δύο υποκατάστατες εταιρείες, οι οποίες υπέβαλαν στο υπουργείο τις σχετικές δηλώσεις περί αποδοχής της υποκατάστασης.

Η υποκατάσταση επιβάλλεται για το συμφέρον του έργου, αφού ο ανάδοχος βρίσκεται σε προφανή αδυναμία να περαιώσει το έργο, υπαγόμενος ήδη στο καθεστώς του άρθρου 99 του Πτωχευτικού Κώδικα (Ν.3588/2007).

Επιπλέον, η υποκατάσταση θα γίνει με τις τιμές και τους όρους της αρχικής σύμβασης, συνεπώς δεν θα προκύψει αυξημένο κόστος για τη συνέχιση των υπολειπομένων εργασιών, ενώ θα επιτρέψει την άμεση συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου. Οι υπολειπόμενες εργασίες του έργου, για την ολοκλήρωση των οποίων δόθηκε παράταση προθεσμίας 18 μηνών, αφορούν ενδεικτικά:

– Χωματουργικές εργασίες επί του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, στο δίκτυο των παράπλευρων οδών και σε ορισμένους κόμβους,

– εργασίες οδοστρωσίας,

– εργασίες ασφαλτικών σε όλο το μήκος του έργου,

– εργασίες σήμανσης και ασφάλειας σε όλο το μήκος του έργου,

– εργασίες ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σε όλο το μήκος του έργου,

– εργασίες πρασίνου σε όλο το μήκος του έργου,

– εργασίες τεχνικών έργων.

Η αρχική σύμβαση κατασκευής του έργου (το 2007) ανερχόταν σε 103,307 εκατομμύρια ευρώ και με τους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες (το 2009) έφτασε τα 152,612 εκατ. ευρώ. Οι υπολειπόμενες εργασίες έχουν προϋπολογισμό 45,022 εκατ. ευρώ.

«Άλλο ένα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο ήταν «παγωμένο» επί ένα και πλέον χρόνο απομπλέκεται» αναφέρει σε δήλωση του ο κ. Καλογιάννης.

Η παράκαμψη της Στυλίδας, από τον ανισόπεδο κόμβο της Αγ. Μαρίνας μέχρι και τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών του Άξονα ΠΑΘΕ, μήκους περίπου 20 χλμ, που παραμένει ημιτελής από την άνοιξη του 2011 και παρουσιάζει αυξημένους κινδύνους ατυχημάτων, βαίνει προς την ολοκλήρωσή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αγώνας δρόμου για να “ξεκολλήσουν” τα έργα στους αυτοκινητόδρομους

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε