Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

Κανονικά τελικά τα δρομολόγια της ΝΕL

Κανονικά τελικά τα δρομολόγια της ΝΕL
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 13.06.2012 | 17:13
Πρώτη δημοσίευση: 13.06.2012 | 17:02

Η NEL υπογραμμίζει στην ανακοίνωση, ότι κατόπιν τούτου, τα δρομολόγια όλων των άγονων γραμμών θα συνεχίσουν να εκτελούνται κανονικά και ελπίζει πως, με το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά.

Τη διαβεβαίωση ότι έως αύριο θα έχει καταβληθεί μέρος των χρημάτων που της οφείλονται σε μισθώματα, για την εκτέλεση δρομολογιακών αναγκών άγονων γραμμών έλαβε, από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, καθώς επίσης και ότι θα υπάρξει προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οποιεσδήποτε γραφειοκρατικές διαδικασίες και να εκταμιευθεί το υπόλοιπο του οφειλόμενου ποσού.

Σε σημερινή ανακοίνωση της, η εταιρεία τονίζει ότι το συνολικό οφειλούμενο ποσό προς τη NEL και της θυγατρικής της, «C Link Ferries» (Σι Λινκ Φέρρις), ξεπερνά τα 8.500.000 ευρώ και ότι, μετά από επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των υπουργείων Ανάπτυξης και Οικονομικών, εδόθη η διαβεβαίωση για άμεση καταβολή μέρους των οφειλούμενων μισθωμάτων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΝEL, Γιάννης Αβραντίνης, είχε δηλώσει χθες στο ΑΜΠΕ, ότι η εταιρεία, όπως και η θυγατρική της, «C Link Ferries» αδυνατούν, πλέον, να εξασφαλίσουν πίστωση από τράπεζες για καύσιμα και λειτουργικά έξοδα, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας οφείλει, από πέρυσι τον Οκτώβριο, στη Nαυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, για την κάλυψη δρομολογίων άγονων γραμμών, το ποσό των 8.800.000 ευρώ. Μάλιστα, δεν απέκλειε το γεγονός η εταιρεία να «δέσει» τα πλοία από σήμερα καθώς καμία εταιρεία πετρελαιοειδών δεν δέχεται πλέον να δώσει, επί πιστώσει, ακτοπλοϊκά καύσιμα.

Ας σημειωθεί ότι γι' αυτό το λόγο, η NEL όπως και η θυγατρική της, «C Link Ferries» επέδωσαν, χθες, μέσω δικηγορικού γραφείου, εξώδικο επίσχεσης υπηρεσιών στον υπηρεσιακό υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Γιάννη Στουρνάρα, με κοινοποίηση προς τον γενικό γραμματέα Ναυτιλίας, τον διευθυντή των Θαλασσίων Συγκοινωνιών, τον γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και τον γενικό γραμματέα Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας.

Στη δήλωση, αναφερόταν ότι ενώ έχουν υποβληθεί από την εταιρεία NEL και τη θυγατρική της εταιρεία «C Link Ferries», ανά μήνα, οι σχετικές αιτήσεις δρομολογήσεων για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011- Απρίλιος 2012 προς τις αρμόδιες διευθύνσεις, συνοδευόμενες από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ενώ η εταιρεία εκτελεί, ανελλιπώς, κάθε συμβατική της υποχρέωση ως ανάδοχος, βάσει των όρων της σύμβασης, το ελληνικό δημόσιο αρνείται να εξυπηρετήσει στοιχειωδώς τις συμβατικές υποχρεώσεις του και να αποδώσει εμπροθέσμως το μεγαλύτερο μέρος των οφειλομένων μισθωμάτων για την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας.

Τα πλοία της NEL που πραγματοποιούν δρομολόγια άγονων γραμμών είναι το «Ταξιάρχης», το «Θεόφιλος», το «Παναγιά Θαλασσινή», το «Μυτιλήνη», το «Aqua Jewel», το «Aqua Spirit» και το «Αίολος Κεντέρης 1». Στελέχη ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών επισήμαναν στο ΑΜΠΕ ότι η διαδικασία στον τρόπο καταβολής των επιδοτήσεων θα πρέπει να αλλάξει, όπως και ο νόμος 2932 του 2000, που αναφέρεται σε όλα τα θέματα της ακτοπλοίας και στον οποίο διευκρινίζεται το πλασίο έγκρισης των έκτακτων ή ελεύθερων δρομολογήσεων από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).

Τα στελέχη των εταιρειών που επικαλούνται γι' αυτό το λόγο τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά, ανέφεραν μάλιστα ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών- που έχει γνωμοδοτικό χαρακτήρα, αλλά τις τελικές αποφάσεις τις λαμβάνει ο υπουργός- καλύπτει, πολλές φορές, τα κενά αυτού του νόμου.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook