Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Bροχή 12 Αθήνα Αναλυτικά

Κίνδυνος να επιστρέψουμε 265 εκατ. ευρώ στην ΕΕ λόγω... Siemens!

Κίνδυνος να επιστρέψουμε 265 εκατ. ευρώ στην ΕΕ λόγω... Siemens!
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 17.11.2011 | 07:20
Πρώτη δημοσίευση: 17.11.2011 | 07:20

Αν μέχρι το καλοκαίρι δεν λειτουργήσουν οι τέσσερις σταθμοί που είναι έτοιμοι αλλά χωρίς σηματοδότηση θα πρέπει τα χρήματα αυτά να επιστραφούν στην ΕΕ αφού αφορούν κοινοτική συμμετοχή στην κατασκευή του μετρό.

Μεγάλος είναι ο κίνδυνος να “τιναχτούν” στον αέρα οι επεκτάσεις του Μετρό στα νότια προάστια. Οι εργασίες στο Ελληνικό, τον Άλιμο, την Αργυρούπολη και την Ηλιούπολη έχουν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με στελέχη της Αττικό Μετρό. Ωστόσο τα τρένα δεν περνούν από εκεί εξαιτίας της εμπλοκής Siemens....
 
Η εταιρεία έχει κερδίσει τον διαγωνισμό για την εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης. Όμως λόγω του “σκανδάλου Siemens” από το 2009 κανείς δεν παίρνει την ευθύνη να βάλει την υπογραφή του. Έτσι χωρίς το σύστημα σηματοδότησης, όπως λένε από την Αττικό Μετρό, “οι σταθμοί απλώς υπάρχουν και είναι θέμα χρόνου να αρχίσει η φθορά στις εγκαταστάσεις από την αχρηστία”.
 
Σύμφωνα με τα “Νέα”, στα δυτικά προάστια απαιτούνται γύρω στους τρεις μήνες δουλειά για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους σταθμούς στο Περιστέρι, στο Χαϊδάρι και στην Ανθούπολη που έχουν προχωρήσει κατά 98%. Η επέκταση εδώ είναι 3 χιλιόμετρα. Κι αν δεν λυθεί το θέμα της Siemens ούτε από εδώ θα περάσουν οι συρμοί αφού δεν θα υπάρχει σύστημα σηματοδότησης.
 
Επίσης, εξαιτίας του προβλήματος που έχει προκύψει, από την Αττικό Μετρό δεν παραλαμβάνονται 17 συρμοί 3ης γενιάς που επρόκειτο να κινηθούν στους επτά νέους σταθμούς.
 
Τι θα γίνει όμως αν δεν λυθεί το θέμα; “Θα πρέπει να ξηλωθεί παντού όλο το σύστημα”, λένε πηγές της Αττικό Μετρό. “Επειδή όλο το σύστημα λειτουργεί με Siemens, και οι επεκτάσεις θα πρέπει να είναι με το ίδιο σύστημα. Έτσι εφόσον το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας λειτουργεί με το σύστημα της Siemens είναι αδύνατον να υπάρξει ασφαλής συνεργασία με σύστημα άλλης εταιρείας. Εάν εμπλακεί άλλη εταιρεία δεν θα ισχύει καμία από τις εγγυήσεις για την ασφάλεια του Μετρό που μας έχει στοιχίσει γύρω στα 4 δισεκατομμύρια ευρώ”.
 
Αν οι τέσσερις σταθμοί δεν λειτουργήσουν έως το ερχόμενο καλοκαίρι τότε θα πρέπει να επιστραφούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση 265 εκατομμύρια ευρώ. Τα χρήματα αυτά αφορούν την κοινοτική συμμετοχή για την κατασκευή της επέκτασης του Μετρό στα νότια προάστια, μήκους 5,5 χιλιομέτρων.
 
 



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook