Πέμπτη, 25 Απρ.
18oC Αθήνα

Λεφτά δεν έχουμε, λεφτά ξοδεύουμε για την διαφήμιση της διάσωσης του…ΑΓΡΙΟΓΙΔΟΥ! Αποκλειστικό Νewsit

Λεφτά δεν έχουμε, λεφτά ξοδεύουμε για την διαφήμιση της διάσωσης του…ΑΓΡΙΟΓΙΔΟΥ! Αποκλειστικό Νewsit

– Εμάς ποιός θα μας σώσει;
– 24.600 ευρω για ένα βιντεο κλιπ
– Διαβάστε όλη την προκήρυξη στο Newsit
– Τι απαντά στο Newsit η γ.γ. Νέας Γενιάς

24.600 ευρώ θα δαπανήσει η Γ.Γ.Νέας Γενιάς για τη δημιουργία 3 διαφημστικών σποτ για τη διάσωση του…αγριόγιδου και τη βιοποικιλότητα.

Το ξέρει η κυρία Διαμαντοπούλου που ψάχνει λεφτά για να τυπώσει βιβλία για τους εκατομμύρια μαθητές που διαβάζουν από φωτοτυπίες;

Την ώρα που η κυβέρνηση και ο αντιπρόεδρος της και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος σε δραματικούς τόνους λέει πως πήραμε τα σκληρότερα οικονομικά μέτρα για να αποφύγουμε τη χρεοκοπία και να μη γίνουμε Αργεντινή, την ώρα που περικόπτονται μισθοί και συντάξεις, την ίδια ώρα, έχουμε μια καραμπινάτη περίπτωση κατασπατάλησης δημοσιου χρήματος από τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς που ανήκει στο Υπουργείο Παιδείας.

Αφού η Γ.Γ.Ν.Γ. έλυσε όλα τα προβλήματα των νέων και κυρίως αυτό της ανεργίας, τώρα αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη σωτηρία του “υπό εξαφάνιση”…ΑΓΡΙΟΓΙΔΟΥ.

Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα της γενικής γραμματείας πως προκηρύσσει διαγωνισμό για τη δημιουργία 3 διαφημιστικών spot για την ευαισθητοποίηση των νέων με ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 24.600 ευρώ.

Μιλάμε για αμιγώς ελληνικά λεφτά από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και όχι ξένα χρήματα από ΕΣΠΑ ή επιδοτούμενο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Και ρωτάμε:

– Τι γνώμη έχουν οι νέοι;
– Τι γνώμη έχει το αγριόγιδο σε καιρούς χαλεπούς;
– Πόσα αγριόγιδα αγοράζουμε με 24.600 ευρω; Σώζουμε τίποτε ή να προχωρήσουμε σε περαιτέρω περικοπές μισθών και συντάξεων;
– Τι γνώμη έχει η κυρία Διαμαντοπούλου στο υπουργείο της οποίας ανήκει η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς; Θα επιτρέψει να σπαταληθεί δημόσιο χρήμα για τα αγριόγιδα η θα χρησιμοποιήσει τα λεφτά για φωτοτυπίες και βιβλία;

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ Γ.Γ.Ν.Γ. – ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ


Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Γ.Γ. ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΟ NEWSIT

Mε αφορμή δημοσιεύματα και αναφορές στον ηλεκτρονικό Τύπο, η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, ενημερώνει ότι:

Για πρώτη φορά στα 30 χρόνια λειτουργίας της, η Γ.Γ.Ν.Γ. ανέλαβε την πρωτοβουλία εκπόνησης δικού της προγράμματος οικολογικής και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των νέων με στόχο να αναδείξει τη σημασία της διατήρησης και προστασίας της ελληνική βιοποικιλότητας, ως έκφανση της αρχής της διαγενεακής αλληλεγγύης στον τομέα του περιβάλλοντος. Την υποχρέωσης δηλαδή που έχει η  κάθε γενιά  να παραδώσει στην επόμενη κατ΄ ελάχιστον το ίδιο επίπεδο φυσικού περιβάλλοντος με αυτό που έλαβε από την προηγούμενη.

Αφορμή για την εκκίνηση του προγράμματος, αποτέλεσε η ανακήρυξη του 2010 από τον ΟΗΕ ως παγκόσμιου έτους βιοποικιλότητας.
 
Τμήμα του προγράμματος αυτού, αποτελεί και η υλοποίηση τριών διαφημιστικών κοινωνικών μηνυμάτων για την προστασία της βιοποικιλότητας. Το πρώτο  αφορά στην ενημέρωση για την έννοια της βιοποικιλότητας, το δεύτερο στην παρουσίαση ενός είδους της ελληνικής πανίδας υπό εξαφάνιση (αγριόγιδο), και το τρίτο στην ενημέρωση για άλλα είδη υπό εξαφάνιση της ελληνικής ορνιθοπανίδας, χλωρίδας καθώς και του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Για την παραγωγή των τριών αυτών τηλεοπτικών spots  η  Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς:

– Αξιοποιεί τις, ούτως ή άλλως, εγκεκριμένες   πιστώσεις του Προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων για την παραγωγή «ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ Γ.Γ.Ν.Γ.»  (Σ.Α.Ε. 036 με ΚΩΔΙΚΟ ΕΡΓΟΥ 1998ΣΕ03600000).
– Εξέδωσε σχετική προκήρυξη η οποία αναρτήθηκε στο «Διαύγεια» και στην ιστοσελίδα της ΓΓΝΓ, και η οποία θέσπισε σαφή διαδικασία υποβολής προσφορών, αποσφράγισης και αξιολόγησής τους για λόγους διαφάνειας, ίσης μεταχείρισης και χρηστής διαχείρισης του δημοσίου χρήματος, ενώ διεξήχθη με τους αυστηρότερους όρους της διαδικασίας του πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού, παρόλο που ενέπιπτε στα όρια της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, το  τελικό ποσό της συνολικής δαπάνης για την παραγωγή και των τριών μηνυμάτων, θα εξαρτηθεί από το ύψος των προσφορών και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να ξεπεράσει το όριο των 20.000 ευρώ συν ΦΠΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε