Τρίτη, 23 Απρ.
20oC Αθήνα

ΟΑΣΑ για το περιστατικό κατά μετανάστη στον ΗΣΑΠ: Αναφαίρετα τα δικαιώματα των επιβατών!

ΟΑΣΑ για το περιστατικό κατά μετανάστη στον ΗΣΑΠ: Αναφαίρετα τα δικαιώματα των επιβατών!

Μετά τη ΣΤΑΣΥ και ο ΟΑΣΑ καταδίκασε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το απίστευτο περιστατικό με την προκλητική συμπεριφορά υπαλλήλου εταιρίας security κατά Αφρικανού μετανάστη το βράδυ της Κυριακής (14.02.2016) στον ΗΣΑΠ. «Τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά», τονίζει ο ΟΑΣΑ σε ανακοίνωσή του.

Η προκλητική συμπεριφορά υπαλλήλου εταιρίας security, η οποία συνεργάζεται με τον ΗΣΑΠ, έχει κάνει το γύρο των social media από το βράδυ της Κυριακής (14.02.2016) όταν απαίτησε από Αφρικανό μετανάστη να κατέβει από το βαγόνι στο οποίο βρισκόταν για να μπει στο τελευταίο επειδή είχε μαζί του μια βαλίτσα η οποία τον… ενοχλούσε.

Την απαράδεκτη και προκλητική συμπεριφορά του («εδώ κάνω κουμάντο εγώ» είπε στον μετανάστη πολλές φορές) κατέγραψε σε video επιβάτης του ίδιου βαγονιού, η οποία υπερασπίστηκε τον μετανάστη και το ανέβασε στο YouTube. Το video κατέβηκε λίγες ώρες αργότερα αλλά ξανανέβηκε, ενώ είχε αναρτηθεί σε πολλές σελίδες στο Facebook και το Twitter.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Πρώτη η ΣΤΑΣΥ καταδίκασε το περιστατικό και γνωστοποίησε ότι ζήτησε από την εταιρία να απομακρύνει τον συγκεκριμένο υπάλληλό της από το δίκτυό της, ενώ ανακοίνωσε πως ενεργοποίησε τις ρήτρες που προβλέπονται από τη συμφωνία της με την εταιρία JCB και αφορούν την ενδεχόμενη πρόκληση ζημίας εξ αιτίας της αντισυμβατικής συμπεριφοράς της.

Με τη σειρά του και ο ΟΑΣΑ καταδίκασε το απαράδεκτο περιστατικό, τονίζοντας σε ανακοίνωσή του ότι «τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά όχι μόνον από το προσωπικό των συγκοινωνιακών εταιρειών, αλλά και από το προσωπικό όλων των επιχειρήσεων που με οποιονδήποτε τρόπο συνεργάζονται με αυτές».

Χαρακτήρισε δε το περιστατικό στο σταθμό Κηφισιά του ΗΣΑΠ μεμονωμένο και επεσήμανε πως ήδη ο Οργανισμός «έχει ζητήσει από την συνεργαζόμενη εταιρία φύλαξης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της», σημειώνοντας πως επιφυλάσσεται για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά του. Παράλληλα ενημερώνει τους πολίτες πως μπορούν να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους ΕΔΩ.

Η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ

Από τις Συγκοινωνίες Αθηνών ανακοινώνεται ότι τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά όχι μόνον από το προσωπικό των συγκοινωνιακών εταιρειών του Ομίλου, αλλά και από το προσωπικό όλων των επιχειρήσεων που με οποιονδήποτε τρόπο συνεργάζονται με αυτές.
Στο πλαίσιο αυτό, οι Συγκοινωνίες Αθηνών δηλώνουν ότι πρόσφατο συμβάν στον ηλεκτρικό αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό και έχουν ζητήσει ήδη από την συνεργαζόμενη εταιρία φύλαξης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της, ενώ επιφυλάσσονται για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά τους.
Η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών διασφαλίζεται αφ΄ενός με τους εσωτερικούς κανονισμούς προσωπικού κάθε εταιρείας των Συγκοινωνιών Αθηνών και αφ΄ετέρου με την Χάρτα Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές –Επιβάτες (Χ.Υ.Κ.), η εφαρμογή των οποίων θέτει τα όρια και τις δικαιοδοσίες του προσωπικού και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών.
Ο ΟΑΣΑ, ως αρμόδιος για την τήρηση της Χάρτας Υποχρεώσεων προς τους Επιβάτες-Καταναλωτές στο λεκανοπέδιο Αττικής, ενημερώνει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους στην διεύθυνση http://www.oasa.gr/pdf/el/ya_xyk_2015.pdf.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε