Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Συννεφιά 16 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

ΠΟΣΔΕΠ: “Κατώτερες των περιστάσεων” οι προτάσεις Διαμαντοπούλου

ΠΟΣΔΕΠ: “Κατώτερες των περιστάσεων” οι προτάσεις Διαμαντοπούλου
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 24.10.2010 | 12:53
Πρώτη δημοσίευση: 24.10.2010 | 12:34

Την έντονη αντίδρασή της , στο κείμενο διαβούλευσης που παρουσίασε χθες η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στην σύνοδο πρυτάνεων στο Ρέθυμνο, εκφράζει με ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ).

Την έντονη αντίδρασή της , στο κείμενο διαβούλευσης που παρουσίασε χθες η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στην σύνοδο πρυτάνεων στο Ρέθυμνο, εκφράζει με ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ).

Στην ανακοίνωσή της, χαρακτηρίζει τις προτεινόμενες αλλαγές κατώτερες των περιστάσεων, προσθέτοντας ότι δεν μπορούν αυτές να αποτελέσουν βάση διαλόγου. Συγχρόνως απευθύνει έκκληση στην ακαδημαϊκή κοινότητα “για νηφαλιότητα και σύνεση”.

“Κοινή προσπάθεια όλων μας” σημειώνει “ θα πρέπει να είναι η αδιατάρακτη λειτουργία του Πανεπιστημίου παράλληλα με την αγωνιστική διεκδίκηση των αιτημάτων για την ανάταξη του πανεπιστημίου χωρίς να καταστραφούν και να διαλυθούν σε λίγες μέρες ή βδομάδες αυτά, που με πολύ κόπο και μεράκι δημιουργήθηκαν μετά από πολλά χρόνια ή δεκαετίες.

Στην ανακοίνωσή της η ΠΟΣΔΕΠ διαπιστώνει την ανάγκη για ριζικές αλλαγές και επισημαίνει σχετικά με την ουσία των αλλαγών που προτείνονται ότι : " Πρόκειται για ένα κείμενο κατώτερο των περιστάσεων, των πραγματικών αναγκών του ελληνικού πανεπιστημιακού συστήματος, της ελληνικής κοινωνίας -ειδικά στις σημερινές δραματικές συνθήκες- και της νέας γενιάς.

Το κείμενο οικοδομείται στη βάση της θεώρησης ότι το σημερινό πανεπιστήμιο είναι διαλυμένο και χαρακτηρίζεται από αδιαφάνεια, αναξιοκρατία, διαφθορά και μετριότητα χωρίς να αναγνωρίζει ούτε το τεράστιο έργο που επιτελείται από συναδέλφους υψηλών ακαδημαϊκών προσόντων ούτε τις νησίδες αριστείας στην έρευνα και τη διδασκαλία .

Το κείμενο αναδεικνύει διάφορα δευτερεύοντα και -πιστεύουμε σκόπιμα- αγνοεί σημαντικά κεντρικά και χρόνια προβλήματα του ακαδημαϊκού χώρου και εμπεριέχει στοιχεία των οποίων η συνταγματικότητα αμφισβητείται έντονα.”

Οι καθηγητές επισημαίνουν ιδιαίτερα ότι “το Προεδρείο της Ομοσπονδίας θα συνεχίσει το διάλογο στα όργανά της και κυρίως σε όλους τους Συλλόγους μελών ΔΕΠ. Πρόθεση μας είναι αυτό το θέμα να αναδειχτεί σε κεντρικό στον προσυνεδριακό διάλογο στην πορεία προς το 10ο Συνέδριο της ΠΟΣΔΕΠ.”


   Διαδώστε αυτό το άρθρο