Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ Λιακάδα 27 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

"Πόλεμος" στο λιμάνι του Πειραιά για το καμποτάζ

`Πόλεμος` στο λιμάνι του Πειραιά για το καμποτάζ
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 27.04.2010 | 13:37
Πρώτη δημοσίευση: 27.04.2010 | 12:08

-1 δις ευρώ το χρόνο χάνονται από το καμποτάζ υποστηρίζουν οι ιδιοκτήτες κρουαζιερόπλοιων
- Θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας απαντούν οι λιμενεργάτες

Μέρες τώρα στο λιμάνι του Πειραιά η κατάσταση "μυρίζει μπαρούτι". Οι λιμενεργάτες αντιδρούν στο ενδεχόμενο άρσης του καμποτάζ όπως έχει προαναγγείλει ο Πρωθυπουργός με απεργειακές κινητοποιήσεις και πορείες στους δρόμους της πόλης. Αποκορύφωμα των κινητοποιήσεων τους ήταν ο αποκλεισμός επιβατών του κρουαζιερόπλοιου ΖΕΝΙΘ οι οποίοι υποχρεώθηκαν να διανυκτερεύσουν σε ξενοδοχεία της Αθήνας μιας και δεν τους επετράπη από τους λιμενεργάτες να επιβιβαστούν στο κρουαζιερόπλοιο με αποτέλεσμα να χάσουν τον επόμενο προορισμό τους που ήταν η Κροατία.

Τι είναι το καμποτάζ 
Καμποτάζ σημαίνει πως ένα πλοίο με ξένη σημαία δεν μπορεί να αποβιβάσει και να επιβιβάσει σε περισσότερα από ένα Ελληνικά λιμάνια επιβάτες η εμπορεύματα. Με απλά λόγια απαγορεύει σε  πλοίο με σημαία μη Ελληνική να κάνει στο εσωτερικό της χώρας δρομολόγια.

Ένα δις τα κέρδη με την άρση του καμποτάζ
Αυτό υποστηρίζει ο πρόεδρος του συνδέσμου επιχειρήσεων  επιβατηγών πλοίων Μ. Φόρος μιλώντας στο Newsit. 
Η άρση του καμποτάζ θα επιτρέψει στα κρουαζιερόπλοια να ξεκινούν και να ολοκληρώνουν τα ταξίδια τους εντός Ελλάδος. Σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες των κρουαζιερόπλοιων αν το ταξίδι ξεκινούσε από την Ελλάδα και κατέληγε σε αυτή κάθε επισκέπτης θα άφηνε περίπου 100 έως 300 ευρώ, σήμερα αφήνουν το πολύ 56 ευρώ. Με 10 κρουαζιερόπλοια να κάνουν κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά υποστηρίζει ο κ. Φόρος, τα έσοδα θα μπορούσαν να φτάσουν το 1 δις μόνο από τις υποστηρικτικές υπηρεσίες. 

Τι υποστηρίζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία 
Για την ΠΝΟ η εξέλιξη της άρσης του καμποτάζ αποτελεί "αιτία πολέμου". Όπως υποστηρίζουν μια τέτοια εξέλιξη θα προκαλούσε αθρόες απολύσεις Ελλήνων ναυτικών ιδιαίτερα στο προσωπικό γενικών υπηρεσιών και τροφοδοσίας. Έτσι, υποστηρίζουν οι ναυτεργάτες θα χαθεί και το πολύτιμο συνάλαγμα που προσφέρουν οι Έλληνες ναυτικοί που εργάζονται στα κρουαζιερόπλοια. 



   Διαδώστε αυτό το άρθρο