Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Συννεφιά 18 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Πόσο φετεινά είναι τα πρόστιμα σε επιχειρήσεις; Πρατηριούχος απειλεί με αγωγή την Γ.Γ καταναλωτή

Πόσο φετεινά είναι τα πρόστιμα σε επιχειρήσεις; Πρατηριούχος απειλεί με αγωγή την Γ.Γ καταναλωτή
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 08.01.2011 | 08:22
Πρώτη δημοσίευση: 07.01.2011 | 17:57

Πριν από 3 ημέρες η Γ.Γ. Καταναλωτή ανακοίνωνε μετα βαϊων και κλάδων την επιβολή προστίμων σε βάρος πρατηριων υγρών καυσίμων, ινστιτούτων αισθητικής και άλλων επιχειρήσεων.

Ωστόσο ανάμεσα στις υποθέσεις βρίσκονται τουλάχιστον 3 περιπτώσεις όπου τα πρόστιμα επιβλήθηκαν πριν από  4 χρόνια!

Η ανακοίνωση της Γ. Γ. καταναλωτή ήταν ξεκάθαρη. Ενημέρωνε τους δημοσιογράφους ότι είχαν επιβληθεί περισσότερα από 350.000 ευρώ πρόστιμα σε  46 επιχειρήσεις. Ωστόσο  κάποιο λάθος πρέπει να έκαναν εκεί στο υπουργείο Εργασίας καθώς τουλάχιστον τρεις από τις περιπτώσεις αφορούν σε πρόστιμα περασμένων ετών και μάλιστα οι υποθέσεις αυτές έχουν αθωωθεί στο δικαστηριο.

Ο κ. Χρήστος Αρχοντάκης από τα Χανιά είναι ένας από τους τρεις πρατηριούχους στον οποίο πριν από 2 χρόνια επιβλήθηκε πρόστιμο για την ύπαρξη μικροσωματιδείων στο πετρέλαιο κίνησης που πωλούσε. Ο κ. Αρχοντάκης πήγε δικαστικά και κέρδισε το δικαστήριο αφού προέκυψε ότι δεν έκανε νοθεία. Πριν από τρεις ημέρες η γ.γ καταλωτή τον ενημέρωνε με έγγαφο ότι χρωστάει χρήματα από το πρόστιμο και την ίδια μόλις μέρα έβγαλε στη δημοσιότητα το όνομα του και πρόστιμο που του είχε επιβληθεί.

Το newsit επικοινώνησε με τον κ. Αρχοντάκη ο οποίος μας εξήγησε ότι "η υπόθεση αυτή έχει τελείωσει με  την αθώωση απο το δικαστήριο πριν από ένα χρόνο. Μάλιστα έστειλα στην αρμόδια αρχή και υπόμνημα με το οποίο ενημέρωνα για την έκβαση της υπόθεσης πριν από πέντε μήνες. Τώρα μου στέλνουν ξανά το πρόστιμο και με βγάζουν ότι κάνω νοθεία μέσω της ανακοίνωσης. θα κάνω αγωγή στην Γ. Γ. καταναλωτή".

Ακριβώς ίδια ειναι και η περίπτωση του επίσης πρατηριούχου από τα Χανιά κ. Κεραμιανάκη. Μάλιστα από την γενική γραμματεία καταναλωτή δεν δίστασαν να ανακοινώσουν ότι επιβάλουν πρόστιμο σε πρατηριούχο από το Ηράκλειο Κρήτης ο οποίος το έχει κλείσει εδώ και 2 χρόνια και ζει πλέον στο εξωτερικό όπως μας ενημέρωσε  ο γραμματέας της ΠΟΠΕΚ Ευ. Κώτσος.

Μπορεί να οφείλεται σε λάθος των υπαλλήλων μπορεί να οφείλεται στην γραφειοκρατία.

Για όποιο λόγο όμως και αν συνέβη είναι αδιανόητο μια δημόσια υπηρεσία να ανακοινώνει ότι επέβαλε πρόστιμα για το 2010 και να παρουσιάζει έργο που δεν παρήγαγε ποτέ. Ειναι αδιανόητο να δημοσιοποιεί και να σπιλώνει επιχειρήσεις χωρίς πρώτα να έχει πιστοποιήσει από παντού ότι δεν έχει γίνει κάποιο λάθος.

Εκτος αν δεν ήταν λάθος αλλά η ανάγκη να φανεί ότι η υπηρεσία παράγει έργο.






   Διαδώστε αυτό το άρθρο