Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Συννεφιά 21 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

SMS απάτη «φουσκώνουν» λογαριασμούς κινητών

SMS απάτη «φουσκώνουν» λογαριασμούς κινητών
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 27.09.2010 | 16:37
Πρώτη δημοσίευση: 27.09.2010 | 16:37

Χιλιάδες ανυποψίαστοι πολίτες έχουν πέσει θύματα της καλοστημένης κομπίνας με τα SMS που χρεώνονται υπέρμετρα.

Η απάτη έχει στηθεί από τηλεπικοινωνιακές εταιρίες-«φαντάσματα», που με αυτόν τον τρόπο κερδίζουν αρκετά εκατομμύρια ευρώ.

Η παγίδα είναι να απαντήσει κανείς σε ένα άσχετο μήνυμα που θα λάβει στο κινητό του. Το περιερχόμενο αυτών των sms ποικίλει. Από τη στιγμή της απάντησης ξεκινά και ο... γολγοθάς για τα θύματα, καθώς καθημερινά στο κινητό τους καταφθάνουν δεκάδες μηνύματα και ο χρήστης είτε τα ανοίξει είτε όχι, χρεώνεται, με αποτέλεσμα η μηνιαίος λογαριασμός του κινητού του να... «φουσκώνει» επικίνδυνα.

Τους τελευταίους έξι μήνες έχουν καταγραφεί εκατοντάδες επώνυμες καταγγελίες πολιτών, τόσο σε εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, όσο και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, αλλά και το Συνήγορο του Πολίτη. Το θέμα έχει πάρει διαστάσεις και έχει απασχολήσει τη δικαιοσύνη, αλλά και τη Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της αστυνομίας, που ερευνά την υπόθεση, ύστερα από εντολή της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών.

Το θέμα αυτό είχε απασχολήσει και παλαιότερα την ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον κανονισμό δεοντολογίας της οποίας, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες είναι υποχρεωμένες όχι μόνον να αναρτούν στις προωθητικές τους ιστοσελίδες τους όρους χρέωσης της υπηρεσίας, αλλά και το τηλέφωνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών και την επωνυμία της εταιρείας.

Οι πληροφορίες αυτές θα έπρεπε να είναι ευδιάκριτες και άμεσα προσβάσιμες από τον καταναλωτή χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να τις αναζητήσει. Όμως, τα θύματα της απάτης παρά το μαραθώνιο στον οποίο επιδόθηκαν, δεν κατάφεραν να έρθουν σε επαφή με κάποιον από τους υπεύθυνους των εταιριών.

Από την πλευρά τους οι μεγάλες εταιρίας κινητής τηλεφωνίας δηλώνουν ότι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση και ότι απλώς οι ίδιες αποτελούν το μέσο για να έλθει ο συνδρομητής σε επαφή με τις εταιρίες «φαντάσματα» και να δεχθεί τα συγκεκριμένα μηνύματα.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο