Οι πολίτες που έκαναν κάποια διατραπεζική ανάληψη μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ ενώ δεν πήραν χρήματα στο χέρι χρεώθηκαν τη συναλλαγή.
Η βλάβη της Δευτέρας προκάλεσε αναστάτωση στους καταναλωτές, όμως σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΙΑΣ ΑΕ το πρόβλημα ήταν καθαρά τεχνικό, εντοπισμένο στο κομμάτι της βάσης δεδομένων και αποκαταστάθηκε.
Στο 80% των λογαριασμών που διαπιστώθηκε πρόβλημα, σύμφωνα με πληροφορίες, απεικονίζεται πλέον το πραγματικό ποσό που έχουν, ενώ σήμερα θα έχουν πιστωθεί όλοι οι λογαριασμοί καταθέσεων