Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ 21 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Τέλος τα ενοχλητικά τηλέφωνα για χρέη και δόσεις

Τέλος τα ενοχλητικά τηλέφωνα για χρέη και δόσεις
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI)
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 10.08.2010 | 08:34
Πρώτη δημοσίευση: 10.08.2010 | 08:34

Το σύστημα που ακολουθήθηκε με τις διαβόητες εισπρακτικές εταιρίες θα ακολουθηθεί και στις περιπτώσεις

αλυσίδων πολυκαταστημάτων που πωλούν με δόσεις, εταιρίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ή internet, αλλά και τραπεζών.
Παρά το γεγονός ότι δεν ακολουθούνται οι εξωφρενικές τακτικές που ακολουθούσαν οι εισπρακτικές εταιρίες πολλές φορές οι οφειλέτες ακόμη και για λίγες ημέρες καθυστέρηση στην πληρωμή λογαριασμών είναι ουσιαστικά απροστάτευτοι απέναντι σε αθέμιτες πρακτικές είσπραξης του χρέους τους.
 
Συνήθως οι τράπεζες και άλλες επιχειρήσεις αναθέτουν το κυνήγι των οφειλών είτε σε εισπρακτικές εταιρείες είτε σε υπαλλήλους τους που τηλεφωνούν στους οφειλέτες και τους πιέζουν. Ο νόμος που ψηφίστηκε για να περιορίσει τις τακτικές των εισπρακτικών δεν καλύπτει πλήρως τον πολίτη και έτσι τώρα το υπουργείο επεξεργάζεται νέο σχέδιο για να βάλει ένα τέρμα.
 
Το νομοσχέδιο θα επιβάλει στον όποιο δανειστή να μην τηλεφωνεί στον δανειολήπτη πάνω από μια φορά μέσα σε διάστημα ενός μηνός στην περίπτωση οφειλών.
 
Παράλληλα θα καθοριστεί και το ωράριο μέσα στο οποίο θα μπορούν να τηλεφωνούν στον δανειολήπτη για να του υπενθυμίσουν το ανεξόφλητο χρέος.
 
Παράλληλα ο πολίτης θα πρέπει να ενημερώνεται σε περίπτωση που η συνομιλία καταγράφεται ενώ θα έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη συνομιλία που έχει καταγραφεί και να τη χρησιμοποιήσει νομικά.
 
Παράλληλα, όπως ισχύει και για τις εισπρακτικές εταιρίες, θα απαγορευτεί οποιαδήποτε επικοινωνία του δανειστή με συγγενικά πρόσωπα ή πρόσωπα από το εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον του οφειλέτη.

 



   Διαδώστε αυτό το άρθρο