Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΑΕΔ Συννεφιά 11 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Τηλεφωνική γραμμή για πληροφορίες στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Τηλεφωνική γραμμή για πληροφορίες στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 09.09.2010 | 16:54
Πρώτη δημοσίευση: 09.09.2010 | 16:54

Η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367, που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα Χρέος.

Την έναρξη της λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 3869/2010 για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367, που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα Χρέος. Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 09.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στη σχετική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, στην οποία έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και σχετικά υποδείγματα για την αξιοποίηση της φάσης επιδίωξης εξώδικου συμβιβασμού, η επισκεψιμότητα ανήλθε, για το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010, σε 18.399, αριθμός εξαπλάσιος συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών. Το γεγονός αυτό, καθώς και η προσέλευση των υπερχρεωμένων καταναλωτών στους φορείς για την παροχή βοήθειας στο στάδιο της επιδίωξης του εξωδικαστικού συμβιβασμού, καταδεικνύει το τεράστιο ενδιαφέρον για την αξιοποίηση των ρυθμίσεων αυτού του νόμου.

Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Δημήτρης Σπυράκος, κάλεσε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς, που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού, σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου 2010, με σκοπό την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί, θα εξεταστούν ζητήματα, που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή παρακολουθεί και εποπτεύει την εφαρμογή του νόμου, παρεμβαίνοντας άμεσα και αποτελεσματικά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, που εμφανίζονται, ιδίως, στο στάδιο της προσαρμογής των πιστωτικών ιδρυμάτων στα νέα δεδομένα.

Η υποβολή αιτήσεων στα Ειρηνοδικεία για τη ρύθμιση των χρεών αρχίζει από τις 3 Ιανουαρίου 2011, ενώ απαγορεύεται δίχως άλλο η διενέργεια πλειστηριασμού για κύρια ή μοναδική κατοικία του οφειλέτη μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Η κατοικία προστατεύεται και μετά την ημερομηνία αυτή, με απόφαση του δικαστηρίου, κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων. Συνεπώς, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να επιδιώξουν την εξώδικη ρύθμιση των οφειλών τους, κάτω από ήρεμες συνθήκες, χωρίς χρονικές πιέσεις.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook