Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Bροχή 16 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Το μπάχαλο στην Επιτροπή Εξετάσεων “έκαψε” τους υποψηφίους. Σφαγή στα Μαθηματικά

Το μπάχαλο στην Επιτροπή Εξετάσεων “έκαψε” τους υποψηφίους. Σφαγή στα Μαθηματικά
eurokinissi
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 16.05.2011 | 07:33
Πρώτη δημοσίευση: 16.05.2011 | 07:33

Το μνημόνιο τινάζει στον αέρα και τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Η μεγάλη σφαγή στα Μαθηματικά για να βγει η “εξίσωση” του Μνημονίου.

Τα έκτροπα που σημάδεψαν τις εξετάσεις των Μαθηματικών γενικής παιδείας το περασμένο Σάββατο, συνδέονται ευθέως με την οικονομική επιλογή της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να συγχωνεύσει σε μία τις Κεντρικές Επιτροπές Εξετάσεων για τα ημερήσια και τα εσπερινά Λύκεια.
 
Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Ελεύθερου Τύπου”, κυνηγημένη από το χρόνο η ενιαία ΚΕΕ, η οποία έπρεπε σε μία νύχτα να βγάλει διπλά θέματα, διολίσθησε σε βαρύτατα λάθη και έκαψε τα παιδιά των ημερήσιων Λυκείων στα Μαθηματικά γενικής παιδείας, όπου αναμένεται βαθμολογική σφαγή εξαιτίας του υψηλού δείκτη δυσκολίας των θεμάτων.
 
Για πρώτη φορά στα χρονικά των Πανελλαδικών έγινε ανάκληση των θεμάτων, τα οποία επιστράφηκαν έως και τρία τέταρτα μετά την πρώτη διανομή τους, με την προσθήκη μιας ασήμαντης...παρένθεσης, η οποία θα μπορούσε να προστεθεί από τους ίδιους τους υποψηφίους, με μια απλή οδηγία. Η αναμονή τσάκισε τα νεύρα των παιδιών, αφού πολλοί είχαν ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των θεμάτων όταν τους τα πήραν πίσω.
 
Σύμφωνα με μαρτυρίες υποψηφίων κατά το διάστημα της αναμονής σε ορισμένα εξεταστικά κέντρα δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις συζήτησης των θεμάτων, τα οποία επιστράφηκαν ίδια και απαράλλαχτα με την εξαίρεση της παρένθεσης.
Επιπλέον στο υπουργείο Παιδείας δεν προνόησαν να αλλάξουν όνομα στο νέο αρχείο που έστειλαν στα εξεταστικά κέντρα με συνέπεια πολλά κέντρα να μην αντιληφθούν τη διαφορά παλιού και νέου αρχείου και να αναζητήσουν τα θέματα σε γειτονικά κέντρα παρατείνοντας το άγχος των παιδιών. Η αποστολή των διορθωμένων θεμάτων έγινε ακριβώς στη λήξη του δυνατού χρόνου αποχώρησης της πρώτης αποστολής.
 
Το τέταρτο θέμα των Μαθηματικών γενικής παιδείας αλιεύθηκε σχεδόν αυτούσιο από φυλλάδιο που κυκλοφορεί ευρύτατα στα Λύκεια της χώρας. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, εντόπισε το συγκεκριμένο φυλλάδιο σε ιστοσελίδα γνωστού ιδιωτικού σχολείου της πρωτεύουσας. Ο ένας από τους δύο συγγραφείς του φυλλαδίου είναι καθηγητής Μαθηματικών στο συγκεκριμένο ιδιωτικό Λύκειο. Ο άλλος διδάσκει Μαθηματικά σε δημόσιο σχολείο της Καλλιθέας. Μάλιστα για τον πρώτο κυκλοφόρησε η φήμη ότι μετέχει στη φετινή Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ως μέλος υποεπιτροπής για τα Μαθηματικά. Ωστόσο η φήμη δεν επιβεβαιώηκε τουλάχιστον για την υποεπιτροπή των Μαθηματικών γενικής παιδείας.
 
Το Σάββατο ο συγκεκριμένος καθηγητής ήταν εξεταστής σε εξέταση φυσικώς αδυνάτων σε κέντρο του Αλίμου. Διευκρινίζεται εδώ ότι για τα Μαθηματικά γενικής παιδείας και τα Μαθηματικά κατεύθυνσης που εξετάζονται σήμερα είναι διαφορετική η σύνθεση των αντίστοιχων υποεπιτροπών.


Πανελλαδικές Εξετάσεις με Νεοελληνική Λογοτεχνία





 
 
 

Tags: ΒΑΣΕΙΣ


   Διαδώστε αυτό το άρθρο