Ειδήσεις ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΤΖΟΚΕΡ· ΚΑΙΡΟΣ 29 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα στο 1520

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες το μήνα στο 1520
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 27.08.2010 | 21:26
Πρώτη δημοσίευση: 27.08.2010 | 21:06

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.

O  γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Δ. Σπυράκος, προχωρά στην αναμόρφωση της λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, ώστε να εξελιχθεί σε ένα one stop shop για την κατάθεση παραπόνων, καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές, για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.

Σήμερα, την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία. Μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς. Αυτή η αντίληψη έχει αλλάξει στη γενική γραμματεία που έχει διευρύνει τους τομείς δραστηριοποίησής της για αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις σε θέματα προστασίας καταναλωτή και στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρηθούν δομικές αλλαγές στη λειτουργία του 1520, μέσα στον επόμενο χρόνο.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο