Πέμπτη, 25 Απρ.
19oC Αθήνα

Έδωσαν λάθος θέματα στις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις!

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής εταιρείας δόθηκαν λάθος θέματα στις επαναληπτικές πανελλαδικές και πρέπει να μην βαθμολογηθούν και οι μονάδες να πάνε στο προηγούμενο θέμα.

Όπως δήλωσε στο Newsit o Iωάννης Τυρλής, μέλος εξελεγκτικής επιτροπής της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ” εάν κάποια παιδιά για σοβαρούς λόγους δεν δώσουν πανελλαδικές ακολουθούν οι επαναληπτικές εξετάσεις μετά από 15 με 20 μέρες με θέματα ανάλογα. Ο αριθμός των παιδιών που δίνουν επειδή ειναι μικρός δε σημαίνει ότι οι εξετάσεις δεν είναι εξίσου σοβαρές. Την ίδια βαρύτητα έχει για το ένα παιδί όπως για τα χίλια παιδιά. Εάν σε πολλά παιδιά κάνουν εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας και κάτι πάθει το ένα δε μπορούμε να πούμε ότι είναι καλά τα πολλά παιδιά. Αυτό που ενοχλεί είναι ότι οι εξετάσεις έγιναν το Σάββατο και το Υπουργείο εδώ και 4 μέρες δεν υπάρχει διόρθωση. Μπαίνει όποιος θέλει μέσα στο διαδίκτυο από οπουδήποτε στον κόσμο και είναι σαν να βλέπει ότι 1+1 κάνει 5″.

Ακούστε τι δήλωσε στο NewsIt ο μαθηματικός Ιωαννης Τυρλής

Διαβάστε αναλυτικά στην ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας:
Για τις Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, που έγιναν το Σάββατο 4 Ιουνίου 2011, στο μάθημα: Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
Στο Θέμα Β, το ερώτημα Β5 είναι λανθασμένο. Το ζητούμενο ότι η συνάρτηση f είναι γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της δεν είναι αληθές. Η συνάρτηση f είναι γνησίως αύξουσα σε καθένα από τα δύο διαστήματα , , αλλά δεν είναι γνησίως αύξουσα στο πεδίο ορισμού της συνάρτησης f.
Προτείνουμε στο Υπουργείο Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων την απαλοιφή της ερώτησης Β5 και την ανακατανομή των 5 μονάδων αυτής στα υπόλοιπα 4 ερωτήματα.

Για τις Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις Γ΄ Τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, που έγιναν το Σάββατο 4 Ιουνίου 2011, στο μάθημα: Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
Στο θέμα Δ, το ερώτημα Δ3, είναι κακώς διατυπωμένο και με έλλειψη στα δεδομένα. Έτσι σε μια προσέγγιση της λύσης συναρτήσει του αριθμού των ατόμων που παρακολούθησαν το πρόγραμμα επιμόρφωσης προκύπτει μία εξίσωση με αγνώστους τρεις θετικούς ακέραιους, με περιορισμούς, η οποία ξεφεύγει από την εξεταζόμενη ύλη.
Προτείνουμε στο Υπουργείο Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων την απαλοιφή της ασαφούς ερώτησης Δ3 και την ανακατανομή των 4 μονάδων αυτής στα υπόλοιπα ερωτήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Άρχισαν οι επαναληπτικές πανελλήνιες εξετάσεις

Κάτω από τη βάση έγραψαν πολλοί μαθητές – Τι θα γίνει στις δημοφιλείς σχολές


Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε