Τρίτη, 23 Απρ.
19oC Αθήνα

Κόρινθος: Εμπλοκή στη συνάντηση για το “μπλόκο” στο λιμάνι

ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Εμπλοκή σημειώθηκε στην προγραμματισμένη συνάντηση στο υπουργείο Ναυτιλίας ανάμεσα στους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ναυτεργατικής Ομοσπονδίας και της Adriatic Lines….

 

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία απαιτεί στην συνάντηση και την συμμετοχή του ιταλού πρέσβη, καθώς είναι ιταλικών συμφερόντων (με βρετανική σημαία). Αίτημα που ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας Γιώργος Βλάχος δεν μπορεί να ικανοποιήσει, καθώς απαιτείται και η συμμετοχή του υπουργείου Εξωτερικών κάτι που δεν προβλέπεται στην διαδικασία. Υπηρεσιακοί παράγοντες και ο κ. Βλάχος προσπαθούν να πείσουν την εταιρεία να προσέλθει στο διάλογο. 

Η κατάληψη και του δεύτερου πλοίου της εταιρίας Adriatic Lines, στο λιμάνι της Κορίνθου, προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Τέντε. Ο κ. Τέντες έδωσε γραπτή εντολή στην εισαγγελία Κορίνθου να παραγγείλει στις αστυνομικές και λιμενικές αρχές να πράξουν ό,τι απαιτείται προκειμένου να εφαρμοστεί ο νόμος και η δικαστική απόφαση που επιβάλει τον απόπλου του πλοίου.

 
Υπενθυμίζεται ότι το Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά επιδίκασε τα ασφαλιστικά μέτρα της εταιρίας Adriatic Lines, η οποία κατέθεσε και μήνυση για παρακώλυση συγκοινωνιών. Σχολιάζοντας την κατάληψη των πλοίων ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι η κυβέρνηση κάνει προσπάθεια για την ανάταξη της οικονομίας και ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στον λαό.
 
Για μεθόδους που αμαυρώνουν την εικόνα της χώρας διεθνώς έκανε λόγο ο εκπρόσωπος της ΝΔ Πάνος Παναγιωτόπουλος.
 
Την άμεση υλοποίηση της εξαγγελίας του πρωθυπουργού για άνευ όρων άρση του καμποταζ αναμένει η αγορά ανακοίνωσε την Πέμπτη ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, διατυπώνοντας την αντίθεσή του στο προωθούμενο από την κυβέρνηση νομοσχέδιο. «Η Ελλάδα θα παραμείνει προβληματικός προορισμός για την κρουαζιέρα καθώς το σχέδιο νόμου που προωθείται για την άρση του καμποταζ περιέχει μια σειρά απωθητικών όρων και προϋποθέσεων για επενδύσεις» επισημαίνει στην ανακοίνωση του ο ΣΕΤΕ.
 
Υπό αυτούς τους όρους, σε καμία περίπτωση δεν θα καταφέρει η κυβέρνηση να προσελκύσει νέα κρουαζιερόπλοια, προσθέτει ο ΣΕΤΕ, χαρακτηρίζοντας ως ρύθμιση χωρίς ουσιαστικό νόημα τις πενταετείς συμβάσεις δρομολόγησης που προβλέπει το σχέδιο νόμου για το καμποτάζ.
 
 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε