weather-icon °C AΘΗΝΑ
,

Με «δεκαήμερα προσφορών» οι έμποροι προσπαθούν να κρατηθούν «ζωντανοί»

Με «δεκαήμερα προσφορών» οι έμποροι προσπαθούν να κρατηθούν «ζωντανοί» | Newsit.gr

Μπαράζ προσφορών και μειώσεις τιμών έχουν κατακλύσει την αγορά 50 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα.

Η απελπιστική κατάσταση στο λιανεμπόριο με την πτώση στον τζίρο και στην κατανάλωση να καταγράφουν απώλειες που ξεπερνούν το 30%.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις ήδη έχουν βάλει λουκέτο ενώ μεγάλες αλυσίδες κλείνουν τα καταστήματα που πλέον δεν είναι κερδοφόρα. 
Τώρα το στοίχημα για τους επιχειρηματίες είναι να ζεστάνουν την αγορά ενόψει Χριστουγέννων και να δελεάσουν τους καταναλωτές ώστε να ανοίξουν τα πορτοφόλια τους.

Στον κλάδο των καλλυντικών επιχειρήσεις όπως η αλυσίδα καταστημάτων Sephora προσφέρουν προϊόντα τους σε τιμές μειωμένες κατά 25% έως το τέλος του μήνα.

Η ίδια αλυσίδα δίνει με την αγορά δύο αρωμάτων έκπτωση 50% για το δεύτερο

Στο χώρο των οπτικών η εταιρία Grant optical θα κάνει πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων μεγάλες εκπτώσεις στα γυαλιά που σε ορισμένες περιπτώσεις θα φθάνουν και το 40%. Παράλληλα η ίδια εταιρία αυτό τον καιρό δίνει γυαλιά οράσεως με τιμές που ξεκινούν ακόμα και από 19.99 ευρώ.

«Κινήσεις απελπισίας» χαρακτήρισε ο Β. Κορκίδης πρόεδρος της συνομοσπονδίας εμπόρων Ελλάδος τις προσπάθειες των εμπόρων να προσελκύσουν τους καταναλωτές μέσω εκπτώσεων και προσφορών. Η κάκιστη εικόνα του εμπορίου αποτυπώνεται από την πτώση στον όγκο των εισαγωγών που φθάνει πλέον το -21%.  

Την ίδια ώρα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο τζίρος παρουσιάζει πτώση που φθάνει το 9% και η κατανάλωση το 12%. Ωστόσο σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη τα πραγματικά στοιχεία ξεπερνούν το 30% πτώσης.

Οι έμποροι ζητούν να εφαρμοστεί ενιαίος ΦΠΑ 15% για όλα τα προιόντα καθώς έτσι, υποστηρίζουν, θα βγουν στην αγορά 1 δις ευρώ (χρήματα που εισπράττει το κράτος), ενώ θα πέσει και ο οικογενειακός προυπολογισμός κατά  8% με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να βγουν στα μαγαζιά.

 

#TAGS MM