Πέμπτη, 18 Απρ.
23oC Αθήνα

Παράταση στην απόσυρση… από την πίσω πόρτα!

Ρύθμιση στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών. Και εκ των υστέρων απόσυρση για οχήματα μέχρι 2.000 κυβικά , προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.
Πρόκειται για “νέου τύπου” απόσυρση παλαιών ΙΧ και αντικατάστασή τους με ολοκαίνουργια νέας τεχνολογίας. Αν ένα όχημα εισαχθεί από τώρα και έως το τέλος του 2011 με κανονικό τέλος, μπορεί μετέπειτα να επιστραφεί η διαφορά του τέλους ταξινόμησης, εφόσον όμως υπάρξει απόσυρση παλαιού οχήματος και υπαχθεί στη ρύθμιση αυτή.
 
Όπως προκύπτει από τη διάταξη που περιελήφθη στο πολυνομοσχέδιο, όσα αυτοκίνητα εισαγάγουν οι έμποροι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2011, θα μπορούν να μεταπωληθούν με όρους απόσυρσης.
Η ρύθμιση αφορά παλαιά ΙΧ μέχρι 2000 κυβικά. Σε αντίθεση με όσα ίσχυσαν στην τελευταία απόσυρση, την επιδότηση της απόσυρσης δεν θα την εισπράττει ο ιδιοκτήτης που παραδίδει το παλαιό του όχημα, αλλά ο έμπορος ΙΧ που θα κάνει την αντίστοιχη έκπτωση στον πελάτη, αλλά θα κρατά το παλαιό του όχημα του για να το παραδώσει για καταστροφή.
Με τα νέα δεδομένα, όπως όλα δείχνουν, θα ισχύουν οι εκπτώσεις της απόσυρσης για αρκετούς ακόμα μήνες ή και χρόνια
-Αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης με το όφελος να είναι 300 ευρώ.
– ΙΧ με κινητήρα από 901 μέχρι και 1400 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ. το όφελος είναι 960 ευρώ.
-Από 1401 μέχρι και 1600 κυβικά εκατοστά, το όφελος της απόσυρσης είναι 1430 ευρω
– Για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1601 μέχρι και 2000 το όφελος φτάνει 2800 ευρώ.
Η αγορά του αυτοκίνητου πάντως βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση ο μέσος ορος πωλήσεων την τελευταία πενταετία είναι μειωμένος 70%, σε μεγάλες κατηγορίες κυβισμού η πτώση πωλήσεων φτάνει το 95%.
Αν ανοίξει ο δρόμος για πετρελαιοκίνηση, σε συνδυασμό με την απόσυρση αναμένεται και ανάκαμψη στην αγορά αυτοκίνητου καθώς ο μέσος ορός πτώσης πωλήσεων σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2010 αγγίζει το 42%.
 
 

ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε