Πέμπτη, 18 Απρ.
22oC Αθήνα

Πιο γρήγορο το τραμ από τον Νοέμβριο

Για παράδειγμα, η διαδρομή Σύνταγμα – Βούλα θα γίνεται σε 48′ αντί για 60′, και η διαδρομή Σύνταγμα – ΣΕΦ σε 45′ αντί για 55′ που γίνεται σήμερα.

Νέο κύρος, αξιοπιστία και ταχύτητα αποκτά το τραμ με την εφαρμογή του “Πράσινου κύματος”, ενός ηλεκτρονικού συστήματος που του εξασφαλίζει προτεραιότητα στους περίπου 80 φωτεινούς σηματοδότες, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας στη διάρκεια της διαδρομής από το Νέο Κόσμο στον Φλοίσβο με τραμ, με την ευκαιρία της παρουσίασης του συστήματος.

Οπως είπε ο κ. Βούγιας, από τις 30 Οκτωβρίου, το τραμ θα έχει προτεραιότητα στο σύνολο των σηματοδοτούμενων κόμβων, ενώ εντός του Νοεμβρίου θα ολοκληρωθούν οι τελικές διορθωτικές ρυθμίσεις και θα συσταθεί ειδική ομάδα ελέγχου.

Χάρη στο “πράσινο κύμα” θα μειωθούν σημαντικά οι χρόνοι των διαδρομών, γεγονός που σημαίνει ότι αυξάνεται η ταχύτητα και το συγκεκριμένο μέσο σταθερής τροχιάς γίνεται πιο ελκυστικό και ανταγωνιστικό.

Αξίζουν να σημειωθούν τα εξής:

– Στο Φλοίσβο παρέχεται η δυνατότητα στους επιβάτες του τραμ να “δανειστούν” ποδήλατα και να τα επιστρέψουν ύστερα από δύο ώρες

– Στην τερματική στάση “Σύνταγμα” λειτουργεί info-kiosk, όπου εξειδικευμένος υπάλληλος παρέχει πληροφορίες σχετικά με το τραμ και τη λειτουργία του, στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

– Από την 1η Νοεμβρίου 2010 αναμένεται να ξεκινήσει η νέα υπηρεσία Συνοδών, οι οποίοι θα επιβιβάζονται στα οχήματα, θα παρέχουν πληροφορίες και βοήθεια στους επιβάτες και με την παρουσία τους θα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης. Θα κάνουν έλεγχο εισιτηρίων και θα έχουν δικαίωμα καταγραφής προστίμων, όπως οι ελεγκτές εισιτηρίων.

Ο πρόεδρος της “Τραμ ΑΕ” Βασίλης Σπυράκος αναφέρθηκε σε σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν σύντομα για τη βελτίωση της μετακίνησης με τραμ, όπως η λειτουργία λωρίδας αποκλειστικής διέλευσης ΜΜΜ στην Αρδηττού (μήκους 800 μ. από τις 15 Ιανουαρίου) . Επιπλέον, αναμένονται επεκτάσεις του δικτύου προς Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα και προς Αργυρούπολη, σύνδεση του Πειραιά με το κέντρο και τα νότια προάστια, επέκταση 5,6 χλμ από το Νέο Φάληρο προς την Ακτή Ποσειδώνος (μονή γραμμή), που αναμένεται να αυξήσει την επιβατική κίνηση του τραμ κατά 25.000 επιβάτες την ημέρα, και, τέλος, επέκταση από Πλατεία Συντάγματος στην Πλατεία Αιγύπτου (Π. Άρεως) – μήκος 2,7 χλμ.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε