Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ ΑΘΗΝΑ· ΟΣΚΑΡ 2017· ΜΠΛΟΚΑ ΑΓΡΟΤΩΝ Συννεφιά 16 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Ανακάλυψαν ακέραιο σκελετό εντόμου ηλικίας 365 εκατομμυρίων ετών

Διαδώστε αυτό το άρθρο

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 01.08.2012 | 23:39

Μια ομάδα επιστημόνων του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Γαλλίας ανακοίνωσε σήμερα στο περιοδικό Nature ότι ανακάλυψε τον πρώτο ολοκληρωμένο σκελετό ενός εντόμου που χρονολογείται από την ανώτερη Δεβόνια περίοδο, είναι δηλαδή ηλικίας 365 εκατομμυρίων ετών.

Η κάμπια του φτερωτού εντόμου Strudiella devonica βρέθηκε από μέλη της ομάδας του Αντρέ Νελ στην επαρχία Ναμίρ του Βελγίου. Το σώμα του είναι διαχωρισμένο σε τμήματα: ο θώρακας είναι χωρισμένος από το κεφάλι και από την κοιλιακή χώρα, έχει τρία ζεύγη ποδιών και κεραίες.

"Πρόκειται για το πρώτο σχεδόν ολοκληρωμένο απολίθωμα της Δεβόνιας περιόδου", υπογράμμισε ο Αντρέ Νελ, εκφράζοντας ωστόσο τη λύπη του επειδή δεν βρίσκεται "σε πολύ καλή κατάσταση".

"Εκείνη την εποχή άρχισαν να διαφοροποιούνται τα ζώα, άρχισαν να κατακτούν τις ηπείρους που σχηματίζονταν", εξήγησε.

Μέχρι σήμερα τα μοναδικά απολιθώματα εντόμων της περιόδου αυτής που είχαν βρεθεί ήταν δύο στοματικά εξαρτήματα που εντοπίστηκαν στη Σκοτία.
Tags: ΒΕΛΓΙΟ