Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΜΠΑΜΑ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Συννεφιά 12 Αθήνα Αναλυτικά

Ανακάλυψαν ακέραιο σκελετό εντόμου ηλικίας 365 εκατομμυρίων ετών

Διαδώστε αυτό το άρθρο

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 01.08.2012 | 23:39

Μια ομάδα επιστημόνων του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Γαλλίας ανακοίνωσε σήμερα στο περιοδικό Nature ότι ανακάλυψε τον πρώτο ολοκληρωμένο σκελετό ενός εντόμου που χρονολογείται από την ανώτερη Δεβόνια περίοδο, είναι δηλαδή ηλικίας 365 εκατομμυρίων ετών.

Η κάμπια του φτερωτού εντόμου Strudiella devonica βρέθηκε από μέλη της ομάδας του Αντρέ Νελ στην επαρχία Ναμίρ του Βελγίου. Το σώμα του είναι διαχωρισμένο σε τμήματα: ο θώρακας είναι χωρισμένος από το κεφάλι και από την κοιλιακή χώρα, έχει τρία ζεύγη ποδιών και κεραίες.

"Πρόκειται για το πρώτο σχεδόν ολοκληρωμένο απολίθωμα της Δεβόνιας περιόδου", υπογράμμισε ο Αντρέ Νελ, εκφράζοντας ωστόσο τη λύπη του επειδή δεν βρίσκεται "σε πολύ καλή κατάσταση".

"Εκείνη την εποχή άρχισαν να διαφοροποιούνται τα ζώα, άρχισαν να κατακτούν τις ηπείρους που σχηματίζονταν", εξήγησε.

Μέχρι σήμερα τα μοναδικά απολιθώματα εντόμων της περιόδου αυτής που είχαν βρεθεί ήταν δύο στοματικά εξαρτήματα που εντοπίστηκαν στη Σκοτία.
Tags: ΒΕΛΓΙΟ

Διαδώστε αυτό το άρθρο
iconΣχετικά άρθρα
  1. Βέλγιο: Πολιτικοί τριγμοί από την ενδεχόμενη συμμαχία κόμματος του κυβερνητικού συνασπισμού με την Ακροδεξιά Βέλγιο: Πολιτικοί τριγμοί από την ενδεχόμενη συμμαχία κόμματος του κυβερνητικού συνασπισμού με την Ακροδεξιά
  2. Για πρώτη φορά η Ομοσπονδιακή Κοινοβουλευτική Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων ενημερώθηκε για την Ελλάδα Για πρώτη φορά η Ομοσπονδιακή Κοινοβουλευτική Επιτροπή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων ενημερώθηκε για την Ελλάδα
  3. Η Χρυσή Αυγή διχάζει τους Βέλγους ακροδεξιούς! Η Χρυσή Αυγή διχάζει τους Βέλγους ακροδεξιούς!
  4. Προσφυγικό: Ο ακροδεξιός Φράνκεν αποσύρει από τα ελληνικά νησιά τους Βέλγους εμπειρογνώμονες! Προσφυγικό: Ο ακροδεξιός Φράνκεν αποσύρει από τα ελληνικά νησιά τους Βέλγους εμπειρογνώμονες!
  5. Παναθηναϊκός - Σταντάρ Λιέγης: “Αλόγιστη χρήση βίας από την ελληνική αστυνομία” Παναθηναϊκός - Σταντάρ Λιέγης: “Αλόγιστη χρήση βίας από την ελληνική αστυνομία”