Ειδήσεις SURVIVOR· ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017· ΚΑΙΡΟΣ Λίγα Σύννεφα 19 Αθήνα ΚΑΙΡΟΣ

Έφτασε η πρώτη εφημερίδα για το iPad

Έφτασε η πρώτη εφημερίδα για το iPad
Διαδώστε αυτό το άρθρο
Τελευταία ενημέρωση: 03.02.2011 | 08:51
Πρώτη δημοσίευση: 03.02.2011 | 08:51

Διά χειρός του αυστραλού µεγιστάνα του Τύπου Ρούπερτ Μέρντοκ κυκλοφόρησε η “Daily” η πρώτη εφημερίδα "γραμμένη" ειδικά για το iPad.
 

«Η πτώση του φαραώ»: αυτός ήταν ο τίτλος της πρώτης καθηµερινής εφηµερίδας που είναι σχεδιασµένη ειδικά για το iPad και παρουσιάστηκε χθες από τον Ρούπερτ Μέρντοκ. Η Apple του Στιβ Τζοµπς και η Newscorp του αυστραλού µεγιστάνα του Τύπου συνεργάστηκαν για τη δηµιουργία της «Daily», µιας εφηµερίδας που δεν θα κυκλοφορεί στα περίπτερα αλλά στις οθόνες του iPad και φτιάχτηκε µε στόχο να δηµιουργήσει µια νέα γενιά αναγνωστών.
 
«Με την “Daily” σκοπεύουµε να κάνουµε τη συλλογή πληροφοριών και δημοσίευσή τους βιώσιµη και πάλι», δήλωσε ο Μέρντοκ κατά την παρουσίαση του πρώτου φύλλου. Η εφηµερίδα θα κοστίζει 99 πένες την εβδοµάδα ή 39,99 δολάρια το χρόνο.
 
Πολλά δηµοσιογραφικά συγκροτήµατα σε όλον τον κόσµο έχουν δώσει ιδιαίτερη βάση στις ψηφιακές τους εκδόσεις και έχουν παρουσιάσει εφαρµογές για το iPad, όµως η «Daily» είναι η πρώτη εφηµερίδα που δεν συνδέεται µε κάποιο υπάρχον έντυπο και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τις ταµπλέτες, η χρήση των οποίων αυξάνεται µε µεγάλη ταχύτητα. Μέσα σε ένα εννεάµηνο έχουν πουληθεί πάνω από 15 εκατοµµύρια iPad.
 
 
Η νέα εφηµερίδα απευθύνεται αποκλειστικά προς το παρόν στην αµερικανική αγορά και ακόµα δεν υπάρχει καµία ενηµέρωση για το πότε θα περάσει τον Ατλαντικό και θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.
 
Η επένδυση του οµίλου του Μέρντοκ φηµολογείται ότι έφθασε τα 30 εκατοµµύρια δολάρια και το λειτουργικό κόστος της «Daily» υπολογίζεται γύρω στα 500.000 δολάρια την εβδοµάδα. Κάθε φύλλο θα εκδίδεται το πρωί και προβλέπεται να έχει τουλάχιστον 100 σελίδες πρωτότυπης ύλης. Θα περιλαµβάνει επίσης βίντεο υψηλής ανάλυσης, διαδραστικά γραφήµατα, φωτογραφίες 360° αλλά και παιχνίδια – όλα αυτά παρουσιάστηκαν χθες στο Μουσείο Γκούγκενχαϊµ µπροστά σε ένα κοινό περίεργο να δει εάν το πείραµα αυτό θα επιβιώσει, δηµιουργώντας τις προϋποθέσεις για µεγάλες αλλαγές στη βιοµηχανία του Τύπου και την δηµοσιογραφία.
 
Θα προσφέρει δυνατότητες εξατοµίκευσης της ύλης, ώστε ο συνδροµητής να παίρνει, για παράδειγµα, ειδήσεις µόνο για την αθλητική οµάδα που υποστηρίζει ή µόνο το δικό του ωροσκόπιο και την πρόγνωση του καιρού για την πόλη του. Κατά τη διάρκεια της ηµέρας θα κυκλοφορούν «έκτακτες εκδόσεις», αν υπάρχουν σηµαντικές εξελίξεις σε γεγονότα της επικαιρότητας. Η εφηµερίδα θα υιοθετήσει νέους τρόπους παρουσίασης των ειδήσεων στους αναγνώστες προκειµένου να αναζητήσουν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν, καθώς και έναν παρουσιαστή που θα ανακοινώνει διάφορα βίντεο υψηλής ευκρίνειας που θα περιέχονται. Ολο το περιεχόµενο είναι σχεδιασµένο να συνδέεται µε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
 
 
Το προφίλ της ηλεκτρονικής εφημερίδας:
 
- Η «daily» θα είναι συνδροµητική – θα προσφέρεται έναντι 99 σεντς την εβδοµάδα, ενώ η ετήσια συνδροµή φθάνει τα 40 δολάρια.
- Μόνο ένα άρθρο της θα είναι κάθε ηµέρα διαθέσιµο στο ίντερνετ.
- Τα άρθρα της θα γράφονται από τους 100 δηµοσιογράφους της αλλά και από δηµοσιογράφους εντύπων, όπως τα «atlantic», «new Yorker» και «Wall Street Journal».
- Οι ειδήσεις που θα περιέχει χαρακτηρίζονται «φιλικές προς εκείνον που ταξιδεύει µε µέσα µαζικής µεταφοράς».
- Ο ρούπερτ Μέρντοκ έχει υπολογίσει ότι χρειάζεται να εξασφαλίσει 800.000 συνδροµητές προκειµένου η «daily» να γίνει βιώσιµη.
- Στόχος είναι οι συνδροµητές να περνούν περίπου 40-45 λεπτά στην αναζήτηση και ανάγνωσή της καθηµερινά.
 


   Διαδώστε αυτό το άρθρο