Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

'Εσβησαν έρευνα που δημοσιεύθηκε σε blog

'Εσβησαν έρευνα που δημοσιεύθηκε σε blog
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 18.09.2011 | 16:40
Πρώτη δημοσίευση: 18.09.2011 | 16:24

Μάλλον ...ενόχλησαν τα στοιχεία που δημοσίευσε ο μπλόγκερ στη σελίδα του και, όπως καταγγέλλει ο ίδιος, οι αρχές τα "κατέβασαν".

Οι κινεζικές αρχές κατηγορούνται ότι "λογόκριναν" την έρευνα που είχε δημοσιεύσει στο διαδίκτυο ένας μπλόγκερ και αφορούσε τα πανάκριβα... ρολόγια που φορούν οι υψηλόβαθμοι Κινέζοι αξιωματούχοι.

Ο μπλόγκερ, που αποκαλείται "Χουαγκουοσανζονγκσούτζι" είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τη νύχτα του Σαββάτου η έρευνά του σβήστηκε από την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης Weibo (το κινεζικό αντίστοιχο του Twitter). Ο ίδιος αποδίδει τη λογοκρισία στις "πιέσεις της υπηρεσίας Προπαγάνδας".

Ο μπλόγκερ είχε δημοσιεύσει φωτογραφίες Κινέζων αξιωματούχων αναγράφοντας, αφού έκανε έρευνα, τη μάρκα και την αξία του ρολογιού τους. Για παράδειγμα, κάτω από τη φωτογραφία του Σουν Τζινγκμιάο, του προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρύθμισης της επαρχίας Ζετζιάνγκ, έγραφε ότι φορά ένα Rolex αξίας 70.000 γουάν (περίπου 8.000 ευρώ). Ακόμη ακριβότερο, αξίας 100.000 γουάν ή 11.000 ευρώ, ήταν το ρολόι Piaget Emperador του Ζουν Ουενζάνγκ, του αντιπροέδρου της Εθνικής Σχολής Διοίκησης της Κίνας.

Να σημειωθεί πάντως ότι το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων "Νέα Κίνα" χαιρέτισε την πρωτοβουλία του μπλόγκερ τονίζοντας ότι οι υπηρεσίες καταπολέμησης της διαφθοράς πρέπει να "εμπνευστούν" από τη μέθοδο που ακολούθησε αυτός. "Ένα απλό ρολόι μπορεί να αποκαλύψει τις κρυμμένες πράξεις διαφθοράς ορισμένων αξιωματούχων και αυτό δείχνει ότι η διαφθορά αφήνει ίχνη", προειδοποίησε το πρακτορείο.



   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook