Αν και αρχικώς, ο Επίτροπος Ανταγωνισμού Χοακίν Αλμούνια είχε δηλώσει, πριν από περίπου ένα μήνα, ότι η διάσωση της Banque PSA εμφανίζεται ως χρηματοδοτική βοήθεια για την παροχή χορηγήσεων η οποία δεν απαιτεί την έγκριση των Βρυξελλών ως κρατική ενίσχυση, τελικώς υποστήριξε ότι η παροχή εγγύησης ύψους 7 δισ. ευρώ για τη σύναψη δανείου συνιστά χρηματοδότηση αναδιάρθρωσης και ως εκ τούτου οι γαλλικές αρχές οφείλουν να αναζητήσουν την έγκριση της από την Κομισιόν.
Παράλληλα, η έγκριση από τις Βρυξέλλες θα μπορούσε να εντείνει τις απαιτήσεις για περισσότερες παραχωρήσεις από τη Peugeot, μεταξύ των οποίων ένα σχέδιο μείωσης του προσωπικού της, το οποίο ήδη περιλαμβάνει το λιγότερο οκτώ χιλιάδες απολύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κοντά στη διάσωση της PEUGEOT – Citroen
Υποβάθμισε την Peugeot Citroën η Moody’s
Ολάντ: Απαράδεκτες οι απολύσεις 8.000 εργαζομένων στην Peugeot – Citroen