Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΚΑΙΡΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 Bροχή 10 Αθήνα Αναλυτικά

Η Βασίλισσα έγινε... ζόμπι, αλλά η διαφήμιση απαγορεύτηκε

Η Βασίλισσα έγινε... ζόμπι, αλλά η διαφήμιση απαγορεύτηκε
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 14.07.2010 | 21:53
Πρώτη δημοσίευση: 14.07.2010 | 21:53

Διαφήμιση για το Κάστρο Τρόμου του Λονδίνου έδειχνε τη Βασίλισσα Μαρία Α' του οίκου των Τούντορ, γνωστή και ως Bloody Mary, να μεταμορφώνεται σε ζόμπι.

Αιτία; Οι καταγγελίες πως τρομάζει τα παιδιά! Πρόκειται για μια ψηφιακή απεικόνιση της Bloody Mary, πρώτης κόρης του Ερρίκου του 8ου, η οποία έμεινε στην ιστορία με το συγκεκριμένο προσωνύμιο γιατί κατά τη διάρκεια της βασιλείας της και της προσπάθειας να εγκαθιδρύσει ξανά τον Καθολικισμό στην Αγγλία οδήγησε εκατοντάδες στην ουρά.

Η ψηφιακή αφίσα της Μαρίας Τούντορ τοποθετήθηκε στις κυλιόμενες σκάλες του Μετρό της βρετανικής πρωτεύουσας. Η βασίλισσα καθόταν ήσυχα ήσυχα στην καρέκλα της, όταν ξαφνικά έστρεφε το πρόσωπό της στο κοινό, βγάζει μια κραυγή, το πρόσωπό της κομματιάζεται και γίνεται... ζόμπι. Μετά, επιστρέφει ήρεμη στη θέση της.

Τα παράπονα ήταν πολλά. Στο αρμόδιο για τις διαφημίσεις συμβούλιο (Advertising Standards Authority) έφτασαν τέσσερις καταγγελίες για τη συγκεκριμένη διαφήμιση, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του σόου Bloody Mary που επρόκειτο να φιλοξενηθεί στο Κάστρο του Τρόμου (London Dungeon). Συμφώνησε ότι μπορεί να τρομάζει τα παιδιά και έτσι αποφάσισε την απαγόρευσή της. Σύμφωνα πάντως με την εταιρία παραγωγής, στόχος της διαφήμισης ήταν απλά να δείξει τη σκοτεινή πλευρά της προσωπικότητας της βασίλισσας.


   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook