Τετάρτη, 24 Απρ.

NASA Live: Βρήκαν τρεχούμενο νερό στον Άρη! “Μπορεί να υπάρχει ζωή ακόμη και τώρα στον πλανήτη”!

– Μία ανακοίνωση που περίμενε ολόκληρος ο πλανήτης!
– Η NASA έκανε γνωστό πως επιστήμονές της θα αποκαλύψουν σε συνέντευξη Τύπου μία σημαντική ανακάλυψη για τον πλανήτη Άρη!
– “Ο Άρης ήταν κάποτε ένας πλανήτης σαν τη Γη. Κάτι συνέβη και άλλαξε”, λένε από τη NASA
– Αυτό επιβεβαιώθηκε και φυσικά… ενθουσιάζει όσους πιστεύουν πως υπάρχει ζωή και εκτός του πλανήτη μας!
– Δείτε ζωντανά την ιστορική συνέντευξη Τύπου
– Δείτε live από την συντακτική ομάδα του newsit.gr όλα όσα ανακοινώνονται από τους επιστήμονες της NASA

Mars mystery solved?” Με μόλις τρεις λέξεις, σε ανάρτησή της στο twitter, η NASA κατάφερε να δημιουργήσει φρενίτιδα και μία άνευ προηγουμένου προσμονή σε ολόκληρο τον πλανήτη για το τι μπορεί να έχουν ανακαλύψει οι επιστήμονές της!

Όλες οι απαντήσεις για το αν “λύθηκε το μυστήριο του Άρη” θα δοθούν σε επίσημη συνέντευξη Τύπου, με το μυαλό όλων να πηγαίνει στην πιθανότητα ύπαρξης τρεχούμενου νερού στον “κόκκινο πλανήτη”! Κάτι που αν φυσικά ισχύει, τότε όλα θα τεθούν υπό διαφορετικό πρίσμα.

Παρακολουθείστε λεπτό προς λεπτό από την συντακτική ομάδα του newsit.gr όλα όσα θα ανακοινωθούν από τη NASA για την σημαντική ανακάλυψη που ενδέχεται να αλλάξει ολα όσα γνωρίζουμε!
Δείτε εδώ ζωντανά εικόνα από το web TV της NASA: