Πέμπτη, 28 Μαρ.

Ναι, είμαστε όλοι εξωγήινοι…

Ιδού η απάντηση γιατί τώρα … τελευταία δεν κατανοούμε πλήρως αυτά τα οποία μας λένε οι πολιτικοί, είναι που είμαστε από άλλο πλανήτη.

Μια ακόμη ανακάλυψη έρχεται να δώσει την απάντηση στο αν υπάρχουν εξωγήινοι. Η απάντηση λοιπόν είναι “ναι” και μάλιστα “είμαστε όλοι εμείς, μηδενός εξαιρουμένου”.

Αμερικανοί ερευνητές ανακάλυψαν άφθονη αμμωνία, που περιέχει άζωτο, σε ένα μετεωρίτη από το διάστημα, ο οποίος βρέθηκε στην Ανταρκτική.

Η ανακάλυψη ενισχύει την πεποίθηση αρκετών επιστημόνων ότι οι μετεωρίτες και οι κομήτες έφεραν στην αρχέγονη Γη τα πρώτα ζωτικά χημικά συστατικά, στα οποία βασίστηκε η ανάπτυξη των πρώτων μορφών ζωής.

Πέρασαν 15 απ’ όταν ανακαλύφθηκε ο μετεωρίτης, όμως τα αποτελέσματα της έρευνας είναι εντυπωσιακά.

Οι μετεωρίτες αυτού του είδους είναι ιδιαίτερα πλούσιοι σε μικρά διαλυτά οργανικά μόρια, όπως διάφορα αμινοξέα, τα οποία θεωρείται ότι αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία της ζωής στον πλανήτη μας.

Οι ερευνητές ανέλυσαν πέντε γραμμάρια σκόνης από τον συγκεκριμένο διαστημικό βράχο και βρήκαν ότι περιέχει αμμωνία, μια σημαντική ουσία πρόδρομο των πολύπλοκων βιολογικών μορίων, όπως τα αμινοξέα και το DNA.

Σε δεύτερη φάση, οι επιστήμονες ανέλυσαν τα άτομα αζώτου μέσα στην αμμωνία και διαπίστωσαν ότι δεν είναι όμοια με αυτά που σήμερα υπάρχουν στον πλανήτη μας, συνεπώς απέκλεισαν ότι η αμμωνία προήλθε από μόλυνση του μετεωρίτη από τη Γη ή από το πείραμα.

Τώρα πως γίνεται να εξακολουθούμε να μην κατανοούμε τους πολιτικούς που βάσει της έρευνας είναι κι αυτοί εξωγήινοι, είναι μια ερώτηση που θα απαντηθεί μετά τη μοριακή ανάλυση στον επόμενο μετεωρίτη…