Ειδήσεις ΤΖΟΚΕΡ· ΣΕΙΣΜΟΣ· ΟΑΕΔ· ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2017 7 Αθήνα Αναλυτικά

Νέο σκάνδαλο με βρετανική εφημερίδα

Νέο σκάνδαλο με βρετανική εφημερίδα
Διαδώστε αυτό το άρθρο

 

Επιλογή κατηγορίας

Τελευταία ενημέρωση: 23.02.2012 | 21:14
Πρώτη δημοσίευση: 23.02.2012 | 21:12

Ο εκδοτικός όμιλος της βρετανικής εφημερίδας Daily Express κατέβαλε πολλές χιλιάδες λίρες σε έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ προκειμένου να συλλέξει πληροφορίες που αφορούσαν διασημότητες.

Και πιο συγκεκριμένα, έναν πολιτικό, τη φίλη ενός μέλους της βασιλικής οικογένειας, θύματα εγκληματικών ενεργειών αλλά και τους ιδιοκτήτες δύο αντίπαλων εφημερίδων, όπως αναφέρεται σε αρχεία τα οποία ήταν απόρρητα, μέχρι πρότινος.

Τα αρχεία αυτά δείχνουν ότι ο όμιλος πλήρωνε μια εταιρεία η οποία συνδέεται με τον ιδιωτικό ερευνητή Στιβ Γουίταμορ, επί πολλά χρόνια, αφότου ο τελευταίος παραδέχτηκε ότι είχε παραβιάσει τη νομοθεσία περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Ο όμιλος της Daily Express ανήκει στον Ρίτσαρντ Ντέσμοντ, τον Λονδρέζο επιχειρηματία που έχει επίσης στην κατοχή του περιοδικά και τηλεοπτικά κανάλια για ενηλίκους.

Τα αρχεία είναι σε μορφή κρυπτογραφημένων, ηλεκτρονικών λογιστικών φύλλων και περιλαμβάνουν ονόματα γραφείων ερευνών, τους στόχους των ερευνών και τα ποσά που πληρώθηκαν. Έχουν υποβληθεί στη δικαστική επιτροπή, που εξετάζει τις πρακτικές των μέσων ενημέρωσης και σε αυτά απαριθμούνται δεκάδες περιπτώσεις στις οποίες ο όμιλος πλήρωσε τον Γουίταμορ για πληροφορίες που αφορούσαν επώνυμους και ανώνυμους Βρετανούς.

 Μολονότι η ύπαρξη αυτή του αρχείου ήταν γνωστή από τον περασμένο μήνα, το περιεχόμενό του δεν είχε δοθεί στη δημοσιότητα.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το αρχείο δεν αποδεικνύει ότι ο όμιλος, ο Γουίταμορ ή κάποιος άλλος ιδιωτικός ερευνητής έκανε τηλεφωνικές υποκλοπές, ή έκλεψε στοιχεία από ηλεκτρονικούς υπολογιστές, πρακτικές για τις οποίες κατηγορούνται δημοσιογράφοι του ομίλου του Ρούπερτ Μέρντοκ.




   Διαδώστε αυτό το άρθρο
close button

Κάντε Like: Newsit.gr στο Facebook